Vienus patraukė programa – Modesto Pitrėno diriguojamas Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestras atliko Vytauto Bacevičiaus Simfoniją Nr. 6 „Kosminė“, Grażynos Bacewicz Koncertą smuikui ir orkestrui Nr. 4 bei vieno žinomiausių šiuolaikinės suomių muzikos kūrėjų Einojuhani Rautavaara Simfoniją Nr. 7 „Angel of Light“ („Šviesos angelas“). Kitus – Antonio Stradivariaus 1685 m. smuiku griežiantis solistas, lenkų virtuozas Januszas Wawrowskis.
Pavadinimą koncertui davė 2018 m. muzikologių Rūtos Stanevičiūtės, Danutės Petrauskaitės ir Vitos Gruodytės išleista monografiją apie lietuvių muziką „Nailono uždanga“, kurioje vaizdingoji „nailono uždangos“ metafora byloja apie Šaltojo karo ideologijos kontekste tvyrojusias nuotaikas, menininkų siekius ir gyvenimus.
Šiame kontekste klostėsi V.Bacevičiaus ir G.Bacewicz, brolio ir sesers, likimas – XX a. 4-ąjį dešimtmetį į JAV pasitraukęs pianistas, kosminės muzikos viziją aistringai savo kūryboje troškęs įgyvendinti Vytautas atstovauja Lietuvos, o smuikininkė virtuozė Grażyna – Lenkijos kompozitoriams. Jiedu susitikdavo retai, tačiau laiškuose į seserį Vytautas kreipdavosi „Miela Grażynka!“, pasirašydavo „Tavo Witek“, smulkiai nagrinėdavo vienas kito muziką ir siųsdavo natas.
Pasibaigus pirmajam koncerto daliai, kurioje J.Wawrowskis griežė solo G.Bacewicz muziką, virtuoziško atlikimo pakerėta publika plojo atsistojusi, smuikininkas keliskart grįžo į sceną nusilenkti, bisui atliko dar vieną šios kompozitorės kūrinių.
Koncertą baigė suomių akademinės klasikos atstovo E.Rautavaaros simfonija „Šviesos angelas“, įkvėpta kompozitoriaus vaikystės prisiminimų ir svajų. Už šios simfonijos įrašą 1997 m. E.Rautavaara buvo nominuotas prestižiniam „Grammy“ apdovanojimui kaip geriausias šiuolaikinis kompozitorius.