Spalio 1 d. tradiciniu simfoninės muzikos koncertu „Vivat musica!“, skirtu tądien visame pasaulyje minėtai Tarptautinei muzikos dienai, Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras (KVMT) pradėjo savo 36-ąjį sezoną. Naujai parengtoje programoje KVMT simfoninis orkestras, diriguojamas vyriausiojo dirigento T. Ambrozaičio, publikai pristatė retokai Klaipėdos salėse girdimas uvertiūras ir baletinės muzikos siuitas.
Programoje skambėjo Ludwigo van Beethoveno uvertiūra iš muzikos dramai „Egmontas“ (1810), Piotro Čaikovskio uvertiūra-fantazija „Romeo ir Džuljeta“ (1880), Richardo Wagnerio operos „Parsifalis“ įžanga (1882), Gioachino Rossini operos „Šarka vagilė“ uvertiūra (1817), Alberto Ginastera’os šokių siuita iš baleto „Ranča“ (Estancia, 1941) ir Manuelio de Falla’os siuita Nr. 2 iš baleto „Trikampė skrybėlė“ (El sombrero de tres picos, 1919).
„Tarptautinei muzikos dienai skirtas koncertas – buvo įspūdingas, o naujasis Muzikinio teatro sezonas pradėtas – iškiliai. Mes, koncerto klausytojai, išgirdome meniškai brandaus simfoninio orkestro, kuriam nebeliko sunkiau „įkandamų“ kūrinių, atliekamą muziką. Svarbiausia, kad labai stiprios ir lygiavertės visos orkestro grupės, o jų tarpusavio santykis – nuostabus.
Koncerto „Vivat musica“ programa sudaryta labai kruopščiai, atrinkti publikai įdomūs, monumentalūs simfoninės muzikos kūriniai. Sužavėjo gausūs orkestriniai solo, kur visi muzikantai labai meistriškai atliko savo partijas, kūriniuose atsiskleidė įdomus ritmo žaismas, sąskambių įvairovė, nes muzika sklandžiai interpretuota. Kartais atrodė, kad LMTA Klaipėdos fakulteto koncertų salė „nebesutalpina“ dramatinių kūrinių garso jėgos!
Dar belaukiant koncerto buvo galima pasigrožėti teatro repertuare esančių spektaklių rūbais, scenografijos papuošimais. Visas KVMT kolektyvas, ne tik orkestras, publikai skyrė daug pagarbos, dėmesio bei sukūrė ypatingą vakaro nuotaiką vos atėjus“, – dalijosi įspūdžiais muzikologė, profesorė Daiva Kšanienė.
Kad muzika pakylėja, dvasiškai praturtina buvo galima jausti ne tik iš nuščiuvusios publikos, bet ir ypatingai susikaupusio orkestro. Muzikantai su ypatinga atida reagavo į kiekvieną dirigento batutos mostą bei publikai skyrė ypatingai išjaustą pirmąjį sezono koncertą. Natūralu, kad koncerto pabaigoje nuaidėjo audringi plojimai.
Publikai tądien skirti ne tik muzikiniai kūriniai, bet ir teatro bei rėmėjų paruoštos dovanos. Visi kviesti dalyvauti loterijoje be pralaimėjimo bei pamaloninti saldžiomis „natomis“.