Prestižiniu teatro apdovanojimu „Olivier“ įvertinti alternatyvaus kabareto krikštatėviai į Vilnių sugrįžo su specialia, Lietuvoje dar nerodyta programa, kurios pagrindu tapo naujai interpretuota klasika. Remdamasi įspūdingais kūriniais – XVIII a. Johno Gay „Elgetos opera“ ir XX a. Bertolto Brechto bei Kurto Weilio „Trijų grašių opera“ – grupė pristatė savitą šių nepaprastai linksmų istorijų versiją.
Šios grupės skambesio neįmanoma supainioti su niekuo kitu. Greičiausiai kaip ir išvaizdos. Makabriški ir tuo pačiu metu komiški klounų veidai, katiliukai ir nostalgiški drabužiai – išskirtinis britų trijulės ženklas. Savo pasirodymais garsėjantys Martynas Jacquesas, Adrianas Stoutas ir Jonas Gollandas dažnai skambiai yra vadinami „tamsiojo kabareto“ („dark cabaret“) atlikėjais.
Siurrealizmo persmelkti tekstai, „nešvarūs“ bei „netašyti“ jų dainų herojai ir netikėti muzikiniai posūkiai per pasirodymus žiūrovus nukelia į visiškai kitokį – sarkastišką, ironišką, bet tuo pačiu juodai linksmą pasaulį. Ne išimtis ir Lietuvoje skambėjusi istorija, pristatoma kaip dainų ciklas, knibždantis greitkelininkų, vagių, kalėjimo prižiūrėtojų, sutenerių, o taip pat žmones lydinčio godumo, nusikalstamumo, skurdo, nelygybės. Istorijoje atsiskleidė juokingas siaubingų komedijų pasaulis.
„The Tiger Lillies“ pasaulis yra tamsus, savitas ir įvairus, su gilaus liūdesio akimirkomis, žiauraus juodo humoro ir didaus grožio natomis. Jų dainos apima visus tamsius gyvenimo aspektus – nuo prostitucijos ir narkomanijos iki smurto ir nevilties. Jų muzika – tai prieškario Berlyno kabareto, anarchinės operos ir klajoklių muzikos mišinys, atkartojantis Bertolto Brechto ir Jacqueso Brelio muzikos stilistiką.
„The Tiger Lillies“ šokiruoja, linksmina savo nepakartojamais šou, kur negalioja jokios iš anksto numatytos taisyklės ar normos. Ir visos istorijos, apkamšytos armonikos verksmo, boso dudenimo, muzikinio pjūklo švilptelėjimų virsta kažkuo kitu, kažkuo nepaprastu ir įstringančiu atmintyje.