Pirmajame premjeros spektaklyje publika išgirdo ir LNOBT operos solistus Inesą Linaburgytę, Tomą Pavilionį, Steponą Zonį, Rafailą Karpį, Arūną Malikėną, Edmundą Seilių, operos stažuotojus Juozą Janužą ir Arminą Skirvainį. Gausus mažų vaidmenų pluoštas teko ir choro artistams.
Seimo narys, dainininkas Vytautas Juozapaitis sakė: „Scenoje dainuoja tokie meistrai, kad belieka žavėtis, o ne kritikuoti. Vasilijus Barchatovas buvo paskutinis iš režisierių, su kuriais man pačiam teko dirbti šiame teatre: tada jis statė Piotro Čaikovskio operą „Eugenijus Oneginas“. Juo visiškai pasitikiu ir tikiu. Žinoma, Fiodoro Dostojevskio vaizduotas laikmetis ir skalbimo mašinos scenoje šiek tiek tarpusavyje disonuoja, bet ir kontrastai scenoje įdomūs. Puikūs solistų aktoriniai darbai: ypač akcentuočiau profesoriaus Vladimiro Prudnikovo sugrįžimą į LNOBT sceną po dešimties metų pertraukos su naujai parengta, itin sudėtinga partija. Jis pasirodė kaip tikras operos profesionalas. Pagirčiau ir savo buvusį studentą Tomą Pavilionį, kurio balsas šiandien skambėjo labai gražiai.“
Kauno valstybinio muzikinio teatro vadovas Benjaminas Želvys ištarė: „Opera „Lošėjas“ dar niekada nebuvo statyta Lietuvoje: jau vien todėl susidomėjimas ja yra didžiulis. O dar tokie atlikėjai... Malonų Įspūdį palieka solidus Vladimiro Prudnikovo sugrįžimas į LNOBT sceną. Puikus, mano nuomone, ir kviestinis tenoras iš Sankt Peterburgo Dmitrijus Golovninas... Galiu tik pasveikinti kolegas su puikia premjera.“
Paramos fondo „Orfėjaus lyra“ direktorė Nijolė Galinienė džiaugėsi: „Puikūs talentingi solistai, įdomus pastatymas. Buvome pasiilgę Asmik Grigorian ir Vladimiro Prudnikovo pasirodymų LNOBT scenoje. Prisipažinsiu, kad klausydama „Lošėjo“ šiek tiek ilgiuosi truputį kitokios Sergejaus Prokofjevo muzikos – turiu galvoje tą, kuri skamba jo baletuose „Romeo ir Džuljeta“ ar „Pelenė“... Tačiau spektaklių teatro repertuare reikia įvairių, nes žiūrovų skoniai yra skirtingi“.
Advokatas, LNOBT asmeninis rėmėjas Linas Sabaliauskas sakė: „Nuostabus vakaras. Labai laukėme Asmik Grigorian pasirodymo, ir jos dainuojama Polina tikrai nenuvylė. Man didelį įspūdį šiame spektaklyje paliko ir Blanša – gražuolė Ieva Prudnikovaitė.“
S. Prokofjevo operos „Lošėjas“ personažus iš rusų literatūros klasiko Fiodoro Dostojevskio išgalvoto Ruletenburgo kurorto režisierius Vasilijus Barchatovas perkėlė į vakarietiško didmiesčio svečių namus, kuriuose glaudžiasi iš įvairių kraštų suvažiavę emigrantai. Totoriško kraujo turintis Aleksejus (Dmitrijus Golovninas), apžavėtas ruletės manijos, galiausiai užmiršta apie savo meilę Polinai (Asmik Grigorian). Generolas (Vladimiras Prudnikovas) ima gerti, praradęs viltį sulaukti Bobulytės (Inesa Linaburgytė) palikimo. Jį apžavėjusi dailioji prancūzaitė Blanša (Ieva Prudnikovaitė), supratusi, kad iš tokios santuokos nebepasipelnys, trenkusi durimis išeina ieškoti turtingesnio sužadėtinio...
Visa tai vyksta „Lošėjo“ scenografo, nuolat bendradarbiaujančio su režisieriumi V. Barchatovu, Zinovijaus Margolino scenoje „pastatytame“ name, kurį žiūrovai stebi viso spektaklio metu. Šiame name nuolat varstomos net 8 durys, jame sau vietos randa ir 6 skalbimo mašinos, 3 ruletės stalai, treniruoklis bei pilnas virtuvės baldų komplektas. Ant pastato sienų sutalpinta net 12 ekranų, į kuriuos vaizdą spektaklio metu pasikeisdamos gyvai transliuoja 9 vaizdo kameros.
Pirmoji V. Barchatovo režisuoto „Lošėjo“ premjera 2018 m. išėjo Bazelio teatre Šveicarijoje. Joje pagrindines Polinos ir Aleksejaus partijas taipogi atliko A. Grigorian ir D. Golovninas, o pastatymo muzikos vadovu buvo tas pats dirigentas Modestas Pitrėnas. Vilniuje jis darbavosi kartu su LNOBT vyriausiuoju dirigentu Ričardu Šumila, kuris M. Pitrėną pakeis trečiajame „Lošėjo“ spektaklyje šeštadienį, vasario 15 d.