Pastarieji šio režisieriaus darbai Liublianoje yra ne tik pamėgti ir vertinami žiūrovų, bet ir išgarsėję savo trukme: spektaklis „Dar be pavadinimo“ trunka dešimt valandų, o „Septyni klausimai apie laimę“ vyksta net septynias valandas. Mladinsko teatre rodomas spektaklis pradedamas rodyti 11 valandą ryto ir baigiamas 21 valandą, o trumpesnysis – Lutkovno Gledališče teatro spektaklis – vyksta nuo 16 iki 23 valandos. T.Janežičius ne tik režisavo šiuos spektaklius, bet ir pats juose vaidina.
Šiandien Tomi pradeda repeticijas Vilniaus mažajame teatre. Dirbti kartu jis pakvietė aktorius Agnę Šataitę, Jūratę Brogaitę, Gintarę Latvėnaitę, Indrę Patkauskaitę, Iloną Kvietkutę, Mindaugas Capą, Daumantą Ciunį, Edmundą Mikulskį, Tomą Rinkūną, Kirilą Glušajevą, Tomą Stirną ir Martyną Nedzinską. Į spektaklio kūrybinę komandą pakviesti dramaturgė Nina Rajic, scenografas Branko Hojnikas, kostiumų dailininkė Marina Sremac, kompozitorius Faustas Latėnas, choreografė, dramaturgė Katja Legin, šviesų dailininkas Vilius Vilutis.
„Nesu tikras, ar pasauliui reikia dar vieno A.Čechovo pastatymo. Man daug įdomiau rasti santykį su A.Čechovu, su istorija, su vaidmenimis. Man pasirodė įdomi darbo tema: žmogaus pasitenkinimas darbu, darbo prasmė, nuo darbo priklausanti žmogaus savivertė, savęs identifikavimas per darbą, atlygis... Darbo tema yra begalinė“, – sakė režisierius ir pridūrė, kad kai pirmą kartą susitiko su Vilniaus mažojo teatro aktoriais, pajuto, kad tai gali būti įdomi tema ir Lietuvos aktoriams.
Režisierius T.Janežičius yra ne tik režisierius, bet ir Liublianos teatro, radijo ir televizijos akademijos profesorius bei profesionalus psichodramos psichoterapeutas, taip pat Vaidybos meno tyrimų studijos Slovėnijoje vienas įkūrėjų ir meno vadovas.
T.Janežičius kuria spektaklius ir skaito paskaitas Italijoje, Norvegijoje, Portugalijoje, Rumunijoje, Bulgarijoje, Rusijoje ir kitose šalyse, o jo spektakliai gastroliuoja po visą pasaulį, vaidinami didžiausiuose Europos teatro festivaliuose („Wiener Festwochen“, Avinjono, „Kunstenfestivaldesarts“, MESS ir kt.).
Režisierius yra pelnęs ne vieną tarptautinį teatro apdovanojimą, tarp jų – tarptautinio BITEF teatro festivalio, Auksinės kaukės ir kt. Jis yra pastatęs A.Čechovo „Žuvėdrą“, Michailo Bulgakovo „Moljerą“, Bertolto Brechto „Trijų grašių operą“, Platono „Apologiją“, Williamo Shakespeareʼo „Karalių Lyrą“ ir kt.
Pasak teatrologės Ramunės Balevičiūtės, T.Janežičius turi individualią darbo su aktoriais metodiką, leidžiančią sukurti išskirtinius vaidmenis. Režisierius sakė, kad jam neįdomu tiesiog sukurti spektaklį. Svarbiausia – pažinti žmones, užmegzti ryšius, kurie peržengia spektaklį. T.Janežičiaus teigimu, nėra vieno ir galutinio vaidybos apibrėžimo. Todėl jis dirba kūrybinės laboratorijos principu, iš pradžių siekia pažinti aktorius, o tik paskui formuluoja jiems užduotis.