Šį kartą „Trimitas“ drąsiai neria į netradicinį pasirodymo formatą, kuris balansuos tarp koncertinės ir teatrinės patirties. Birutės Mar režisuoto ir dailininkės Kristinos Norvilaitės dekoracijomis apipavidalinto koncerto programoje skambės embleminiai trijų XX a. muzikos istoriją įtakingai paveikusių kompozitorių – amerikiečio George‘o Gershwino, prancūzo Eriko Satie ir ruso Igorio Stravinskio – kūriniai.
Antrojo pasaulinio karo metais parašytas I. Stravinskio „Ebony concerto“ (1945) vadinamas ypač sėkmingu kompozitoriaus „flirtu“ su džiazu. „Tūkstančio stilių kompozitoriumi“ pramintas kūrėjas mėgo eksperimentuoti su skirtingais muzikos stiliais nuo renesanso iki savo laikų muzikos išraiškos. „Ebony concerto“ solisto partiją atliks klarneto profesionalas, orkestro „Trimito“ narys Rimvydas Savickas.
Vakaro „ašis“ – dar viena klasikinės ir džiazo muzikos simbiozė, garsioji G. Gershwino „Žydroji rapsodija“, kurios premjerą 1924 m. lydėjo 5 nusilenkimai, per metus sugroti 84 atlikimai ir 1 mln. parduotų įrašų. Embleminį amerikiečių muzikinės kultūros opusą drauge su „Trimitu“ interpretuos P. Geniušas – muzikiniu įvairiapusiškumu išsiskiriantis pianistas, šalia klasikinio repertuaro dalyvaujantis ir džiazo, elektroninės, world muzikos projektuose.
Pirmą kartą su kolektyvu koncertuosiančiam solistui tokie netradicinio formato pasirodymai kaip „XX a. rapsodija“ – ne naujiena: atlikėjas dažnai stebina naujų išraiškos formų paieškomis, įvairius stilius ar meno rūšis kryžminančiuose projektuose.
Teatralizuotą koncertą pabaigs džiazo ritmais ir smuklių dainomis persmelkto E. Satie baleto „Paradas“ (1917) versija pučiamųjų orkestrui (aranž. Guus Dohmen). Premjeros metu skandalą sukėlęs kūrinys kompozitoriui „uždirbo“ aštuonias paras kalėjime už „viešą įžeidimą ir šmeižtą“, tačiau taip pat pelnė šlovę ir stebina išmone – šalia tradicinių instrumentų suskamba spausdinimo mašinėlė, buteliai, startinis pistoletas ir sirena.