Kodėl koncertui prireikė tokio kovingo pavadinimo? Jau šeštus metus LNOBT operos stažuotojų diplomines programas režisuojanti Jūratė Sodytė neslepia, jog mintį apie vyrų ir moterų kovas jai pakuždėjo stažuotojų balsai. „Buvo du sopranai (Ieva Barbora Juozapaitytė ir Julija Karaliūnaitė) ir pilna vyriškų operos balsų paletė: tenoras (Juozas Janužas), baritonas (Arminas Skirvainis) ir bosas (Kšištofas Bondarenko). Tad idėja skirstyti dainininkus į moteriškąją ir vyriškąją stovyklas atrodė logiška ir dramaturgiškai perspektyvi: jaunieji solistai ir solistės „Operos ringe“ stengiasi parblokšti bei nokautuoti vienas kitą atliekamų arijų sudėtingumu. Skirtingi kūriniai leidžia jiems atrasti vis naujų būdų tai padaryti“, – pasakoja J. Sodytė, akcentuojanti, kad programoje nuskambės ir populiarių, ir itin retai atliekamų operų fragmentai.
Kuo baigsis vyrų ir moterų kovos „Operos ringe“, režisierė išduoti nenorėtų: tegu tai lieka paslaptimi, kurią LNOBT vyksiančio koncerto klausytojai sužinos prieš pat birželio 14-osios vidurnaktį. O patys jaunieji dainininkai jau rikiuoja būsimojo sezono darbus ir atskleidžia, kurių LNOBT spektaklių neturėtų praleisti operomis besižavintys žiūrovai.
Ieva Barbora Juozapaitytė kitą sezoną pasirodys Giacomo Puccini operoje „Bohema“ ir Franzo Leharo operetėje „Linksmoji našlė“. Tačiau mieliausias jaunajai solistei LNOBT pastatymas – „Madam Baterflai“: „Į jį visus vesčiau po dešimtį kartų. Ir dėl nuostabios G. Puccini muzikos, ir dėl unikalaus režisieriaus Anthony Minghellos pastatymo, kuriame kiekviena detalė turi gilią prasmę“, – tvirtina Ieva Barbora.
Juozas Janužas taip pat žavisi „Madam Baterflai“, be to, rengiasi šioje operoje debiutuoti pats – ruošia joje Goro partiją. „Dar kelis mažus vaidmenukus ateinantį sezoną man dovanos Leonardo Bernsteino „Kandidas“ – šį nuotaikingą veikalą irgi visiems rekomenduoju. Ketinu dainuoti ir Rinučijų vienaveiksmėje G. Puccini operoje „Džanis Skikis“, kurios koncertinis atlikimas lapkritį turėtų nuskambėti dirigento Martyno Staškaus jubiliejiniame vakare“, – būsimus debiutus vardija Juozas.
Julija Karaliūnaitė pati dainuos „Bohemoje“, tačiau su nekantrumu laukia „Kandido“ premjeros, nes prancūzų režisierius Vincent‘as Boussard‘as šiai solistei – stilingo, įdomaus, estetiško pastatymo garantas. „Žinoma, laukiu ir Sergejaus Prokofjevo operos „Lošėjas“. Jos premjeroje dainuos nuostabioji Asmik Grigorian, kurią operinio dainavimo LMTA mokė profesorė Irena Milkevičiūtė. Ji buvo ir mano dėstytoja“, – akcentuoja Julija.
Arminas Skirvainis irgi laukia „Lošėjo“, nes mėgsta klausytis S. Prokofjevo simfoninės muzikos. Jam pačiam teks dainuoti kompozitorės Ritos Mačiliūnaitės šokio operoje „Amžinybė ir viena diena“: „Žinau, kad tai bus modernus, operos solistams sudėtingas kūrinys – vadinasi, teks gerokai pasistengti. Džiaugiuosi, kad į sceną grįžta Giuseppe‘s Verdi opera „Ernanis“ – ją irgi visiems rekomenduoju. O „Kandidas“ intriguoja tuo, jog bus atliekamas anglų kalba, kuri LNOBT spektakliuose skamba labai retai“, – žeria argumentus Arminas.
Kšištofas Bondarenko irgi laukia naująjį teatro sezoną rugsėjį atidarysiančio „Kandido“ – nuotaikingos, fantastinių kelionių laiku kupinos L. Bernsteino operetės, sukurtos pagal prancūzų filosofo Voltaire‘o satyrinės apysakos siužetą. „O pats scenoje atliksiu jaunojo filosofo Koleno partiją G. Puccini operoje „Bohema“. Taigi žinau, kad būsimajam LNOBT sezonui netrūks nei jaunatviško azarto, nei paskatų rimtiems apmąstymams“, – žada Kšištofas.