„Įtampa buvo didelė, bet pasisekimas – milžiniškas! Publika priėmė puikiai! Į Buenos Aires buvo atvykęs pats kompozitorius P.Eötvösas, jis liko mumis patenkintas. Žadėjo kitą operą parašyti specialiai man, kad galėčiau joje savo žemąsias natas pademonstruoti“, – po premjeros su draugais Lietuvoje pirmaisiais įspūdžiais pasidalino J.Vaškevičiūtė.
„Tris seseris“ P.Eötvösas sukūrė 1998 m. garsios Antono Čechovo pjesės motyvais. Per du dešimtmečius, prabėgusius nuo premjerinio pastatymo Liono operoje, veikalas spėjo apkeliauti beveik trisdešimt Vakarų Europos teatrų, tačiau Pietų Ameriką pasiekė tik dabar.
Įdomu, jog pirmasis operos libretas buvo vokiškas, nes P.Eötvösas tris dešimtmečius gyveno Vokietijoje. Vėliau kompozitorius grąžino pagarbos duoklę A.Čechovui, kaip dramaturgijos šaltiniui, ir atsigręžė į rusų kalbą.
Nepaisant to, jo opera iki šiol dažniausiai buvo statoma Vokietijoje ir Olandijoje, bet Rusijoje dar nesulaukė nė vienos premjeros.
Argentiniečiai pasielgė apdairiai, Olgos vaidmeniui pakvietę rusų kalbą mokančią lietuvę J.Vaškevičiūtę, o Mašos – Vokietijoje gyvenančią rusę Anną Lapkovskają, jau atlikusią tą pačią partiją Berlyne, Šilerio teatre. Jauniausios sesers Irinos vaidmuo Buenos Airėse patikėtas slovėnų kilmės sopranui Elvirai Hasanagić, šiuo metu dirbančiai Dresdeno valstybinės operetės trupėje.
Su P.Eötvöso kūryba J.Vaškevičiūtė pirmą kartą susipažino Vilniuje, kai 2008 m. Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre buvo statoma to paties kompozitoriaus opera „Meilė ir kiti demonai“.
J.Vaškevičiūtė tada taip puikiai susigyveno su juodaodės auklės Domingos vaidmeniu, jog operos premjerą Vilniuje dirigavęs P.Eötvösas vėliau rekomendavo lietuvių mecosopraną tą pačią operą stačiusiems Kelno, Strasbūro ir Budapešto teatrams.