Uždaras būdas jam nesutrukdė pasiekti karjeros aukštumų. Jo kūrybinis gyvenimas sodrus ir platus – jame netrūko didelių vaidmenų, žvėriško populiarumo, reikšmingų įvertinimų, krizių ir pergyvenimų.
Tie, kurie matė pirmuosius režisieriaus Eimunto Nekrošiaus šedevrus – laimingi žmonės. Daugeliui giliai atmintin įsirėžė Vido sukurti personažai: tylusis Sargas „Pirosmani, Pirosmani...“ (1981), Tansikbajevas iš „Ilga kaip šimtmečiai diena“ (1983), Voinickis iš „Dėdės Vanios“(1986). Labai daug aktoriaus sukurtų vaidmenų jau įėjo į Lietuvos teatro istoriją.
V. Petkevičius garsiojo režisierės Dalios Tamulevičiūtės aktorių dešimtuko auklėtinis, virš 40 metų vaidina Jaunimo teatre. Ištikimybė savo teatrui – dar vienas įkvepiantis Vido bruožas.
Namais kažkada vadintas teatras, nepaisant visų gyvenimo skersvėjų, aktoriaus širdyje tikriausiai tokiais ir liko: „Mes gi pirmieji pradėjome teatro dienos minėjimus. Paskui viskas išsivertė, perėmė garbę kiti teatrai. Jaunimo teatre etnografinis ansamblis užgimė. Viskas užgimė Jaunimo teatre, visos kryptys. Pantomima Jaunimo teatre, įsivaizduojat? Bet niekas apie tai nekalba. Garbę sau pasiima kiti žmonės... Vat kas man skaudžiausia“.
Lietuvos teatro sąjunga pristato tęstinį video projektą Teatro elitas apie žymiausius ir svarbiausius vyresnės kartos teatro menininkus. Video interviu jie dalinasi savo išskirtine kūrybine patirtimi ir atsako į įvairius klausimus apie kūrybą, menininko profesiją, gyvenimą teatru.