Į Vilniaus Kongresų rūmus rytoj įžengsiantį Camille’io Saint-Saënso šedevrą „Samsonas ir Dalila“ iki „Vilnius City Opera“ premjeros iš jos solistų gerai žinojo tik V.Vyšniauskas, pasaulio scenose prisistatantis kaip Kristianas Benediktas.
Galima sakyti, šis 46 metų dainininkas net pretenduoja į vieno geriausių dabarties Samsonų titulą. Priešingu atveju jis nebūtų dalijęsis Pekino nacionalinio menų centro prestižine scena šioje operoje su tokį titulą jau pelniusiu argentiniečiu Jose Cura.
Be to, lietuvio partnerė atliekant Samsono partiją Sankt Peterburgo Marijos teatre bei Maskvos Velykų festivalyje buvo iškiliausia šių dienų Dalila Olga Borodina. Šioje operoje Vaidas dainavo ir su garsiaisiais baritonais Jevgenijumi Nikitinu bei Claudio Sgura.
Kitąmet vilnietis keliaus rengti Samsono vaidmens į Niujorko „Metropolitan Opera“ teatrą. Ten jo Dalila greičiausiai bus garsioji Anita Rachvelišvili, su kuria solistas jau repetavo šį vaidmenį Paryžiaus operoje.
„Jau turiu kontraktą Niujorke“, – atskleidė V.Vyšniauskas.
Jis džiaugėsi proga prieš svarbiausią savo karjeros debiutą dar kartą rimtai pastudijuoti C.Saint-Saënso veikalą.
„Labai kruopščiai su režisiere Dalia Ibelhauptaite tyrinėjome operos libretą. Kad ir kelintą kartą dainuočiau šį kūrinį, stengiuosi pažvelgti į jį naujomis akimis“, – aiškino V.Vyšniauskas.
Samsono personažas jam yra itin įdomus ir artimas, nes priverčia susimąstyti apie pašaukimą, atsakomybę prieš Dievą ir savo tautą. Įspūdingo stoto solistui biblinio galiūno vaidmuo tinka ir išoriškai.
Negana to, Vaidas prisipažino jau daugiau nei metus nesikirpęs ir nežadantis kirptis plaukų dar tiek pat – kol nepadainuos biblinio herojaus Niujorke. „Juk Samsono galia slypi plaukuose“, – priminė tenoras.
Jo įsitikinimu, per metus plaukai neužaugs iki alkūnių, o ir kitiems vaidmenims nesutrukdys.
Po premjerinių spektaklių Vilniuje V.Vyšniauskas dainuos Otelą Veronos premjeroje ir Zygmundą Richardo Wagnerio „Valkirijoje“, kuria bus atidarytas naujas teatras Odensėje (Danija). Vėliau solisto laukia žydo Eleazaro vaidmuo operoje „Žydė“ Konstance (Vokietija), kur kadaise rutuliojosi tikroji operos prototipų istorija.