„Puikiai įvaldytos vokalinės technikos reikalaujanti Adinos partija labai tinka mano balsui, todėl visada džiaugiuosi galėdama dainuoti ją scenoje. Tačiau Klaipėdoje moderniai, su vietos publikai atpažįstamais scenovaizdžiais, kuriuose matomi laivai ir krantinės, pastatyta G. Donizetti opera rodoma labai retai: turbūt uostamiestyje nėra tiek daug bel canto gerbėjų kaip Vilniuje“, – spėja solistė.
Tad pirmadienio vakarą sulaukusi sostinės teatro kvietimo, klaipėdietė antradienio paryčiais nedvejodama sėdo į Vilniun riedantį autobusą, kad suskubtų rytinėn spektaklio repeticijon. Miegoti automagistrale riedančiame autobuse R. Petrauskaitė sako jau įpratusi, mat dalyvauja ir kitų LNOBT repertuaro operų spektakliuose: yra dainavusi Adelę Johanno Strausso operetėje „Šikšnosparnis“, Sapnų mergaitę ir Šaukiančią merginą Onutės Narbutaitės operoje „Kornetas“, Pusetę Jules Massenet operoje „Manon“, Dangaus balsą Giuseppe‘s Verdi operoje „Don Karlas“.
Sezono pabaigoje R. Petrauskaitės „vilnietiškasis“ repertuaras žada pasipildyti dar vienu – Iljos vaidmeniu Wolfgango A. Mozarto operoje „Idomenėjas“, kurią LNOBT pavasarį statys garsus britų režisierius Grahamas Vickas. Pagrindinei šios operos soprano partijai solistė iš Klaipėdos patvirtinta po sėkmingai įveiktos perklausos ir neslepia jau dabar daug laiko skirianti „Idomenėjo“ partitūrai.
„Meilės eliksyro“ spektaklyje, kurį šį ketvirtadienį LNOBT diriguos Julius Geniušas, R. Petrauskaitės Adinai asistuos Tomo Pavilionio Nemorinas ir Tomo Tuskenio Belkorė, o svaiginantį meilės eliksyrą visiems siūlys apsukrusis Arūno Malikėno Dulkamara. Tikrieji bel canto gerbėjai turėtų nepraleisti progos pamatyti nuotaikingą O.Koršunovo režisuotą operą, nes tai – jau paskutinis „Meilės eliksyro“ spektaklis LNOBT šį sezoną.