„Dar nesu išmokęs ramiai žiūrėti savo darbų, todėl Iki šiol kiekvieną „Bolero+“ spektaklį stebiu iš šviesų valdymo pulto. Ten jaučiuosi saugesnis ir tarsi galintis kažką pakeisti, nors tai iliuzija: iš tiesų teatro tarnybos dirba puikiai, ir mano pagalbos vaidinimo metu niekam nereikia. Užtat gaunu laiko prisiminti save tokį, koks buvau kurdamas „Visur kur mes nebuvom“: juk kiekvieną kūrinį įmanoma skaityti tarsi tam tikro savo praeities etapo žemėlapį“, – pasakojo M.Rimeikis.
Choreografas tvirtino, kad dabar šis spektaklis jau nebe jo, o artistų rankose: būtent jų dėka kiekvieną kartą šokis scenoje nušvinta nauja spalva. O ir šokėjų per pustrečių metų nemažai pasikeitė. Ir nors repeticijose instinktyviai kyla noras savo ankstesnį kūrinį patobulinti, M.Rimeikis žino, kad protingiau nuo tokių pagundų atsiriboti, o sukauptą energiją nukreipti dabar gimstančiam „Procesui“.
„Žiūrovams atrodo, kad iki „Proceso“ premjeros dar daug laiko – net pora mėnesių. Bet iš tikrųjų bendram darbui laiko striuka. Dabar šokame daug spektaklių, kartu repetuojame „Procesą“ ir dar rengiamės artėjančioms gastrolėms. Kai didžioji trupės dalis spalio viduryje išvyks į Kiniją, liksiu Vilniuje repetuoti su dviem būsimo spektaklio solistais. O kai trupė sugrįš, iki premjeros bebus likę trys savaitės“, – skaičiavo choreografas.
Naujo M.Rimeikio kuriamo baleto „Procesas“ pagal Mindaugo Urbaičio muziką premjeros LNOBT laukiama gruodžio 1–2 dienomis. O rugsėjo 28-ąją ir spalio 6-ąją baleto mėgėjai turės paskutinę galimybę iki šios premjeros išvysti ankstesnį choreografo kūrinį – spektaklį „Visur kur mes nebuvom“.