Šįkart tenoras Vilniuje galėjo pasimėgauti laisva nuo repeticijų diena ir jau spėjo pasidairyti po mūsų sostinės senamiestį. Pats dainininkas turi būstą Vienoje, tačiau prisipažįsta ten sugrįžtantis retokai: daugiau laiko praleidžia įvairių šalių teatruose ir viešbučiuose.
Jo širdies draugė bulgarų sopranas Tanya Ivanova taipogi nuolat keliauja po užsienio teatrus, todėl progų gyvam bendravimui operos menui ištikima pora daug neturi.
Neseniai K.Chanevas viešėjo Naujosios Zelandijos mieste Oklande, kur atliko De Grije partiją Giacomo Puccini operoje „Manon Lesko“. Prieš tai dainavo Radamesą gigantiškame paties Franco Zeffirelli kurtame „Aidos“ pastatyme Kazachstano sostinėje Astanoje, kuris tapo pasaulinės parodos „EXPO 2017“ kultūrinės programos puošmena. Iš Vilniaus K.Chanevas ketina kelti sparnus į Maltą, kur jo lauks operos „Pajacai“ ir „Kaimo garbė“.
Don Karlo vaidmenyje K.Chanevas debiutavo Frankfurto operoje, vėliau atliko jį Sevilijos „Teatro de la Maestranza“ scenoje: čia Ispanijos valdovus vaizduojančios Giuseppe‘s Verdi operos pastatymas pasižymėjo prabangiais istoriniais kostiumais. Tenoro kūrybinėje biografijoje pastarąjį dešimtmetį būta ir daug kitų „Don Karlų“, mat anaiptol ne kiekviena operos trupė gali pasididžiuoti tenoru, pajėgiu įveikti sudėtingą Don Karlo partiją.
Kuo solistui ypatingas režisieriaus G.Krämerio pastatymas, rodomas Vilniuje? „Man tai ypač sudėtingas spektaklis – scenoje turiu dainuoti supančiotomis rankomis ir dar su raiščiu ant akių, pro kurio plyšelius, tiesą sakant, ne visuomet spėju pamatyti dirigentą. Tikrai ne kiekvienas tenoras ryžtųsi panašiam išbandymui“, - atvirauja Lietuvos teatro svečias.
Kartu su K.Chanevu LNOBT scenoje rugsėjo 27-ąją viešės Pilypo Antrojo partiją dainuosiantis baškirų bosas Askaras Abdrazakovas. Kitus pagrindinius vaidmenis G.Verdi operoje „Don Karlas“ sukūrė lietuvių solistai Eugenijus Chrebtovas, Viktorija Miškūnaitė, Eglė Šidlauskaitė, Liudas Mikalauskas. Spektaklį diriguos maestro Martynas Staškus.