“Dar rengiantis premjerai man buvo siūloma kartu su Egle Šidlauskaite ruošti Romeo vaidmenį. Tačiau sezonas Braunšveige buvo įtemptas, tada tiesiog neturėjau laiko naujai partijai. Visgi nusprendžiau nepraleisti progos debiutuoti Lietuvoje. Todėl liepos mėnesį, atostogaudama pas tėvus Panevėžio rajone, pašvenčiau “Kapulečių ir Montekių” partitūrai. Ją mokytis padėjo ir buvusi mano dėstytoja profesorė Sigutė Stonytė”, - pasakoja solistė.
Mėnuo savarankiškai rengti naują partiją, pasak dainininkės,– prabanga, kokios ji negalėtų sau leisti kitu metų laiku, mat Braunšveigo teatre per sezoną skelbiamos net septynios muzikinės premjeros.
Praėjusį sezoną lietuvių mecosopranui teko dalyvauti penkiose iš jų: M.Tubelytė dainavo Stepheno Sondheimo miuzikle “Svynis Todas”, taip pat keturiose operose - Roberto Wardo “Lemtingas išbandymas”, Jules‘io Massenet “Verteris”, Pietro Mascagni “Kaimo garbė” ir Giuseppe’s Verdi “Rigoletas”.
Savo balsą solistė apibūdina kaip aukštą lyrinį mecosopraną, o tokiam balsui kaip tik ir skirta Romeo partija operoje „Kapulečiai ir Montekiai“. “Kelnėtiems vaidmenims” pritinka ir tai, kad M.Tubelytė savo partneres scenoje pranoksta krepšinio šalies vardo vertu ūgiu.
Savarankiškai rengdamasi debiutui, dainininkė ne tik studijavo operos partitūrą, bet ir stengėsi išklausyti kuo daugiau operos įrašų – ypač tų, kuriuose įamžinti italų bel canto atlikėjai. Taip pat atidžiai susipažino su premjeros Vilniuje vaizdo įrašu, kad atvykusi neklaidžiotų spektaklio mizanscenose.
„Labiausiai džiaugiuosi galimybe sutikti scenoje savo studijų bendrakursę Viktoriją Miškūnaitę. Su ja kartu atsiėmėme bakalaurų diplomus Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, bet tuomet aš išvykau magistro studijoms į Hamburgą. Išvažiavau, beje, gana netikėtai, po vokiečių dirigento Rolfo Becko Vilniuje surengtos Šlėzvigo-Holšteino muzikos festivalio solistų perklausos.
R.Beckas pažadėjo stipendiją, jei nutarčiau toliau mokytis dainavimo Vokietijoje arba Austrijoje. Apsispręsti teko greitai – vos spėjau išsiųsti dokumentus į Hamburgo ir Liubeko muzikos akademijas. Po perklausų patekau į abi. Pasirinkau Hamburgą, o iškart po studijų buvau priimta į Braunšveigo teatro trupę“, - savo karjeros kelią trumpai apibūdino M.Tubelytė.
Rugpjūtį solistė buvo užimta nuotaikingame kompozitoriaus Marco Shaimano miuzikle “Plaukų lakas”: Braunšveigo centrinėje aikštėje įrengtoje scenoje parodyta 20 šio brodvėjiško veikalo spektaklių.
“Vaidinau rasistę mamytę, televizijos prodiuserę, besistengiančią žūtbūt prakišti savo dukrelę į populiarų šou. Tokia mecosopranų dalia: mums atitenka arba vaikinų, arba mamyčių ir babyčių vaidmenys. Pirmąkart močiutę Umberto Giordano operoje “Andrė Šenjė” susikūprinusi dainavau scenoje vos baigusi studijas”, - pasakojo M.Tubelytė.
Šį sezoną darbą Braunšveige pradeda naujas teatro muzikos vadovas – prieš metus vykusį konkursą laimėjęs serbų dirigentas Srba Diničius. Vos paskirtas, jis surengė perklausą trupės solistams, po kurios iš 13 dainininkų būrio pratęsti sutartis buvo pasiūlyta trims. Liekančiųjų trejete atsidūrė ir lietuvė. Jos šį sezoną Vokietijoje dar laukia nauji Giacomo Puccini “Toskos”, Wolfgango A. Mozarto “Tito gailestingumo”, Richardo Strausso “Salomėjos”, Engelberto Humperdincko „Jonuko ir Grytutės“ pastatymai.
Sezoną LNOBT pradėsiančioje operoje “Kapulečiai ir Montekiai”, be Romeo – M.Tubelytės ir Džuljetos – V.Miškūnaitės, solines partijas dainuos Liudas Mikalauskas, Žygimantas Galinis ir po premjeros kritikų puikiai įvertintas tenoras iš Portugalijos Carlosas Cardoso. Spektaklius diriguos į Lietuvą sugrįžtantis italų dirigentas Sesto Quatrini.