Spektaklį režisavo iki šiol daugiausia dramos teatre reiškęsis Vilius Malinauskas, solistus ir BOT orkestrą parengė muzikos vadovas ir dirigentas Juozas Mantas Jauniškis.
Pats kompozitorius vadino šį veikalą „opera oratorijos maniera“. Tai kūrinys mitologiniu siužetu, apie Tėbų karaliaus Kadmio dukros princesės Semelės ir meilės dievo Jupiterio žmonos Junonos konkurenciją dėl vietos šalia Jupiterio dievų pilyje. G.F.Händelis operai panaudojo dar 1705 metais Williamo Congreve‘o pagal Ovidijaus “Metamorfozes“ sukurtą libretą.
Žmonių ir dievų meilės drama spektaklyje trunka beveik tris valandas, bet neprailgsta. Vos pakilus uždangai, sužavi elegantiški dailininkės Jolantos Rimkutės kostiumai bei aksesuarai, jungiantys minimalizmą ir baroką, rafinuota jų spalvų gama, atsikartojanti kompaktiškame ir mobiliame scenovaizdyje (scenografė Kristina Kasparavičienė, šviesų dailininkas Darius Malinauskas).
Tarp operos ir oratorijos žanrų laviruojanti „Semelė“ įtraukia į dinamišką spektaklį, kuriame muzikaliai juda choras (Vaclovo Augustino vadovaujama „Jauna muzika“), o baleto talentai – zefyrai tarp savo choreografinių scenų (choreografe Erika Vizbaraite), stumdo dekoracijas. Be to, šoka ir kai kurie solistai, veikia spalvingi, smagiai pašaržuoti (Junona, Iridė) personažai.
Spektaklyje žėri sudėtingą Semelės partiją virtuoziškai atliekanti Lina Dambrauskaitė, įspūdingai dainuoja „Jaunos muzikos“ choras, scenine įtaiga džiugina kontratenoras Algirdas Bagdonavičius (Atamantas), mecosopranas Vilija Mikštaitė (Junona).
Klaipėdoje Iridę dainuos Indrė Anankaitė, Jupiterį - Andrius Bartkus, Kadmą ir Somną – Tadas Girininkas, Iną – Rūta Vosyliūtė.