Beveik du šimtus metų skaičiuojančią romantišką istoriją choreografai perkėlė į netradicinę erdvę – kaimas prie Reino virto šiuolaikiška pramonine erdve.
Adolphe'o Adamo baletas „Žizel“ – vienas gražiausių romantinių baletų. Pirmą kartą parodytas 1841 m. Paryžiuje, baletas iki šiol išlieka vienas populiariausių bet kurio teatro repertuare, o pagrindinis Žizel vaidmuo yra kiekvienos balerinos svajonė.
Dviejų Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro choreografų – Donato Bakėjaus ir Manto Černecko – sukurtas šokio spektaklis „Žizel“ – drąsi, šiuolaikiška, moderni klasikinio baleto interpretacija.
Jau beveik du šimtmečius pasakojamą romantišką istoriją choreografai perkelia į šiuolaikinį pasaulį. Kaimas prie Reino virsta neapibrėžta pramonine erdve, fabriku, feodalai – fabrikantais, valstiečiai – darbininkais.
„Žizel“ pasakoja apie turtingo fabriko vadovo sūnaus Alberto meilę paprastai darbuotojai Žizel. Graži meilės istorija žiūrovų akyse įgauna katastrofos nuojautą, ir pagaliau ją sutepa prievarta, mirtis ir beprotybė.
Sakoma, kad žmonėms patinka pasakojimai apie gyvenimą ir mirtį, meilę ir išdavystę – šiuolaikine forma atgimstanti „Žizel“ išlaiko šiuos reikalavimus, kelia naujų minčių.
Spektaklyje baleto artistai šoks skambant gyvai muzikai – orkestrui vadovauja dirigentas Tomas Ambrozaitis.
Kuriant „Žizel“ teko ieškotis naujų šokėjų, nes penkiolikos teatro baleto trupės narių nepakako, norint sukurti spalvingą choreografiją.
Žizel vaidmenį kuria Aušra Krasauskaitė ir Ana Bochovskaja-Zamulienė, Albertas – D. Bakėjus ir M. Černeckas, Hilarijonas – Taurūnas Baužas ir Simonas Laukaitis, Berta – Beata Molytė-Kulikauskienė ir Kristina Gudelytė, Batilda – Milda Meškytė ir Gintarė Jovaišaitė.