Niujorko „Metropolitan Opera“ (MET) pastaraisiais metais tampa antraisiais solistės namais – čia ji dainuoja Madam Baterflai, Manon Lesko, Mimi, Toską, o jos neįtikėtini debiutai paskatino įtakingą žurnalą „Opera News“ pavadinti K.Opolais pagrindiniu šių dienų G.Puccini sopranu.
„Atiduodu viską ir net daugiau, – sako žavi ir garsi dainininkė koncerto Vilniuje išvakarėse. – Man svarbu žmonėms suteikti ypatingų įspūdžių, kad jie ilgai prisimintų koncertą. Mano šūkis – daryti daugiau, nei galiu. Neklausau didžiųjų dainininkų patarėjų, teigiančių: niekada neatiduok visko. Jei ir atrodau kaip ledo karalienė, iš tikrųjų labai myliu savo publiką ir visiškai atsiveriu scenoje.“
K.Opolais sceninę karjerą prieš dešimtmetį pradėjo Rygoje. Šiandien 36-erių solistė dainuoja pagrindines soprano partijas daugelyje didžiausių pasaulio operos scenų. Jos tarptautinės karjeros krikštatėviu laikomas garsus dirigentas Danielis Barenboimas, pasiūlęs dainuoti G.Puccini „Toskoje“ ir Sergejaus Prokofjevo „Lošėjuje“ (Dmitrijaus Černiakovo pastatyme) Berlyno valstybinėje operoje.
Vėliau K.Opolais Miunchene parengė A.Dvořáko operos „Undinė“ premjerą – šis neįprastas režisieriaus Martino Kušejaus pastatymas ypač išgarsino solistę. Reikšmingas buvo ir K.Opolais debiutas Madam Baterflai vaidmeniu Londono karališkojoje operoje.
Už Atlanto latvių primadona debiutavo 2013 metais Magdos vaidmeniu operoje „Kregždutė“, o po metų „Metropolitan Opera“ scenoje sudainavo Madam Baterflai garsiajame Anthony Minghellos pastatyme (tai Anglijos nacionalinės operos, LNOBT ir Niujorko „Metropolitan Opera“ koprodukcija). Po triuškinančio pasisekimo, jau kitą dieną, K.Opolais debiutavo dar vienu vaidmeniu – netikėtai pakeitė susirgusią Mimi vaidmens atlikėją „Bohemoje“, šis spektaklis buvo tiesiogiai transliuojamas pasaulio kino teatruose.
Praeitą sezoną K.Opolais sublizgėjo „Manon Lesko“ spektaklyje „Metropolitan Opera“, o šį sezoną toliau dainuos Manon Niujorke – jos scenos partneris bus garsus tenoras Marcelo Álvarezas. K.Opolais taip pat įkūnys Mimi klasikinėje Franco Zeffirelli „Bohemos“ inscenizacijoje bei rengsis naujam „Undinės“ pastatymui (rež. Mary Zimmerman).
Tarp kitų solistės pasirodymų verta paminėti koncertinį „Aidos“ atlikimą šią vasarą Tanglvudo festivalyje (JAV) greta Violetos Urmanos Amneris, diriguojant Bostono simfoninio orkestro muzikos vadovui, K.Opolais sutuoktiniui Andriui Nelsonui.
Vilniuje solistė dainuos griežiant LNOBT simfoniniam orkestrui, diriguojamam Niujorko „Metropolitan Opera“ dirigento Sesto Quatrini.
Kristynės Opolais koncertas Vilniuje yra dalis jos Baltijos turo, kurį rengia Latvijoje veikiantis Andrejaus Žagaro kultūros paramos ir vystymo fondas. Koncerto LNOBT mecenatė yra Nerija Kasparienė.