Šis Dalios Ibelhauptaitės ir Gintaro Rinkevičiaus pastatymas
žiūrovų susidomėjimu ir gausa prilygsta jų „Bohemai“ – per metus
„Trubadūrą“ spėjo išvysti 15 000 žiūrovų.
Pagrindinius įsimylėjėlių Leonoros ir Manriko vaidmenis atliks
A.Grigorian ir po kelių darbo metų Vokietijos scenose sugrįžusi
Sandra Janušaitė, jau gerai VCO publikai pažįstamas Sergejus
Poliakovas (Rusija) ir pirmą kartą – Kristian Benedikt, per
pastaruosiuos metus spėjęs atlikti pagrindinius vaidmenis Londono,
Sankt Peterburgo, Monrealio operos teatruose ir Savonlinos
festivalyje.
Scenoje matysime ir Laimoną Pautienių – grafą di Luną.
Tragiško likimo čigonės Azučenos istorijos pasakoti grįš šiuo
vaidmeniu debiutavusi Jovita Vaškevičiūtė. O istoriją pasakoti
pradės nepakeičiamas bosas – Tadas Girininkas.
Šiemet „Vilnius City Opera“ nepailstamai dirba ištisus metus, –
jų vasara buvo skirta „Bohemos“, dabar jau tituluojamos dešimtmečio
operos pastatymu, perkėlimui į pajūrį. Ir šį kartą „Bohema“ su
kaupu pateisino žiūrovų lūkesčius.
Dar visai neseniai nedideles solines partijas VCO spektakliuose
atlikę jauni solistai būtent šią vasarą tapo naujosios „Bohemos“
ašimi. Tai – Viktorija Miškūnaitė, nematytomis aktorinėmis ir
vokalinėmis spalvomis atsiskleidusi Mimi vaidmenyje, Šarūnas
Šapalas, sukūręs net du – Marčelo ir Šonaro vaidmenis, subtiliu
Miuzetės atlikimu nustebinusi Aistė Pilibavičiūtė ir Kasparas
Damulis.
Kaip tikri „bohemiečių“ šeimos nariai, šiandien jau tvirtai
žengiantys operos scenose, jie grįžta ir į „Trubadūro“ spektaklius,
kuriuose prieš porą metų pradėjo savo karjerą. Kartu su Lietuvos
valstybiniu simfoniniu orkestru, vadovaujamu maestro G.
Rinkevičiaus, režisierės surinkta puikių solistų komanda žiūrovams
pasakos amžiną meilės, keršto ir neapykantos istoriją.
Šis sezonas „Vilnius City Operai“ – ypatingas. Šiemet trupė
švenčia 10 metų jubiliejų. Naujų ir iššūkių kupinų planų niekuomet
nestokoję kūrėjai siekia tęsti savo tradicijas ir toliau stebinti
žiūrovus kitokiu požiūriu.
„Prieš 10 metų buvome tie, kurie visiškai netikėtai, su
absoliučiai nauja energija, įsiveržėme į gana mažą Lietuvos operos
pasaulį ir labai norėjome sukurti alternatyvų požiūrį į tuo metu
gana sustabarėjusį operos žanrą. Žinau, kad mūsų komanda visada
sieks išlikti drąsiais, jaunatviškais ir smalsiais, tačiau tai, kas
mums dabar tampa svarbiau nei bet kada, yra kokybė ir
profesionalumas.
Šį, jubiliejinį, sezoną esame išsikėlę kaip niekada didelių
uždavinių, kuriuose privalo derėti eksperimentas ir kokybė. Manau,
kad šekspyriškos tragedijos masteliui prilygstančiame „Trubadūre“
yra vienas iš pavyzdžių, nuo kurių norisi pradėti. Toliau seks dvi
Dž. Pučinio operos, Claude'o Debussy „Pelėjas ir
Melisanda“ bei sezono premjera – Charles'io Gounod
„Faustas“. Tai – jau suaugusio teatro veidas.
Kolektyvui,
neturinčiam jokio valstybinio finansavimo, turėti tokį repertuarą
ir išgyventi 10 metų – didelis iššūkis, bet mes niekada
neprarandame vilties, kad ateis diena, kai mūsų veikla bus
pastebėta ne tik tūkstantinių žiūrovų minių, bet ir kultūros
politiką formuojančių ir finansavimą kuruojančių organizacijų“, –
kalbėjo D.Ibelhauptaitė.