Spektaklio premjerą bandė sužlugdyti tautinių radikalų organizacija ONR bei katalikiška gyvo rožinio draugija. Pastarosios organizacijos aktyvistai vien meldėsi suklupę prie įėjimo į teatrą, o ONR nariai jėga siekė sutrukdyti žiūrovams įeiti.
Policija buvo priversta dalį piketuotojų suimti ir saugoti žiūrovus nuo stumdymo bei sumušimų, ką padaryti grasino spektaklio priešininkai. Pastarieji siekė spektaklį uždrausti net nematę vaidinimo ir neįsitikinę ar pjesė tikrai yra amorali.
Labiausiai dėl kilusių riaušių kaltu galima laikyti naująjį kultūros ministrą Piotrą Glinskį, kuris viešai pasmerkė pjesę ir ragino ją uždrausti. Tuo stebėtis nereikėtų, nes P.Glinskis atstovauja katalikiškai Teisės ir teisingumo partijai (TTP), kuri vos prieš savaitę suformavo vyriausybę ir pažadėjo ginti tradicines moralines vertybes.
Siekdamas uždrausti spektaklį ministras su tokiu raginimu kreipėsi į Žemutinės Silezijos regiono vadovą Cezary Prybilskį. Pastarajam pareiškus, kad įstatymas neleidžia kištis į teatro repertuarą, P.Glinskis pagrasino, kad sumažins valstybės finansavimą minėtam teatrui.
Tokie žodžiai įsiutino teatro direktorių, seimūną Krysztofą Mieszkowskį, kuris apkaltino ministrą vykdant politinę diktatūrą ir katalikišką cenzūrą. K.Mieszkowskis, atstovaujantis liberaliai Šiuolaikinei partijai, ministro elgesį prilygino sovietmečio partinių vadų kišimuisi į menininkų veiklą.
K.Mieszkowskis tvirtino, jog režisierės Ewelinos Marciniak sprendimas parodyti pjesėje natūralistinį lytinį aktą yra visiškai motyvuotas. Režisierė tuo esą nori pasmerkti šiuolaikinės visuomenės siekį moterį vaizduoti kaip seksualinį objektą, o ne subjektą.
Pjesės autorės, Nobelio literatūros premijos laureatės Elfriede Jelinek stilius yra atviras, dažnai su pornografijos elementais, tad ir spektaklį nuspręsta kurti išoriškai sukrečiantį, verčiantį žiūrovus permąstyti pažiūras į moteris bei seksualinį gyvenimą. Dienraščio „Gazeta Wyborcza“ korespondentas parašė, kad lytinę sueitį aktoriai scenoje vaizdavo vos minutę, o visas vaidinimas truko dvi valandas. Žiūrovai kūrinį palydėjo ilgais plojimais.
Be to, pranešta, kad visi bilietai į šiųmetinius vaidinimus jau išpirkti. Numatydami galimus ginčus, nė vienas lenkų aktorius nesutiko scenoje vaidinti lytinės sueities, tad į pagalbą teko kviesti aktorius iš Čekijos.
Ant spektaklio afišų parašyta, kad pjesė skirta tik suaugusiesiems, o prie įėjimo į teatrą žiūrovų prašoma parodyti pilnametystę įrodantį dokumentą. ONR aktyvistai Vroclave plėšo ar dažais apipurškia spektaklio afišas, kuriose vaizduojama į kelnaites ranką įsikišusi mergina. Afišų naikinimas netikėtai dar labiau padidino susidomėjimą pjese.
Teatrų direktoriai neslepia baimės dėl P.Glinskio pasakymo, kad Kultūros ministerija propaguos tautiškumą bei tradicines vertybes aukštinantį meną. Anot kritiko Witoldo Mrozeko, režisieriai gali nebenorėti statyti aktualių šiuolaikinių pjesių bijodami būti apkaltinti liberalios pasaulėžiūros propagavimu ir netekti finansavimo.