Rugsėjo 6 d. priešpaskutinis Kristupo vasaros festivalio koncertas, skirtas prof. L.Digrio jubiliejui, nuskambėjo Šv.Kazimiero bažnyčioje. Toje pačioje, kurioje maestro pastangomis sugaudė nauji vargonai. Dabartinės lietuvių vargonavimo mokyklos įkūrėjas, daugelio lietuviškų premjerų vargonams įkvėpėjas ir pirmasis atlikėjas, vargonų statybos sumanytojas profesorius L.Digrys savo 90 metų jubiliejų pasitinka surengęs apie 2500 koncertų 31 Europos šalyje.
Rugsėjo 7 d. Klaipėdos vasaros muzikos sezoną atvirose erdvėse užbaigė Tarptautinis orkestrų festivalis. Nemokami festivalio renginiai vyko įvairiose miesto erdvėse – į šiaurinę ir pietinę miesto dalis nuo Danės skvero. Pirmajame tarptautiniame orkestrų festivalyje Klaipėdoje dalyvavo penki kolektyvai: Latvijos ir Lietuvos karinių jūrų pajėgų orkestrai, Lietuvos šaulių sąjungos Žemaitijos šaulių 8-osios rinktinės orkestras, Klaipėdos džiazo orkestras ir Palangos orkestras.
Rugsėjo 8 d. Kauno geležinkelio stoties laukiamoji salė virto netikėta koncertine erdve, kurioje žymus operos solistas R.Karpis, litvakų smuikininkas B.Kirzneris, italų kilmės pianistas V.de Martino ir A.Dambrausko vadovaujamas valstybinis choras „Vilnius“ surengė Europos žydų kultūros dienoms skirtą koncertą. Renginys prasidėjo senovinio hebrajiško rago šofaro garsais. Šofarai kadaise kiekvienais metais per rudens šventes skambėdavo ir Kaune, nes laikinojoje sostinėje prieš Antrąjį pasaulinį karą gyveno net 25 proc. žydų. Koncertas skirtas jų atminimui.
Rugsėjo 9 d. Šiuolaikinio meno centre Vilniuje atidaryta viena svarbiausių parodų Šiaurės Europoje – 15-oji Baltijos trienalė. Kas trejus metus rengiama Baltijos trienalė pirmąkart įvyko 1979 m. ir per kiek daugiau nei keturis dešimtmečius išaugo iki vienos svarbiausių tarptautinių parodų Šiaurės Europoje. Šį kartą iki 2025 m. sausio 12 d. vyksianti paroda ir ją lydintys renginiai skirti kasdienybės ir pasikartojimo temoms.
Rugsėjo 9, 10 d. Pravieniškių kalėjime debiutavęs menų agentūros „Artscape“ prodiusuojamas spektaklis „Vedami“ (rež. M.Jančiauskas, dramaturgas R.Ribačiauskas) atvėrė vartus žiūrovams Vilniaus kalėjime. Per Auksinių scenos kryžių apdovanojimus Boriso Dauguviečio auskarą pelnęs kūrinys, pasak spektaklio autorių, yra eksperimentas, kuriame žiūrovai ir kaliniai leidžiasi į improvizuotą kelionę kartu. Performatyviame susitikime 10 nuteistųjų ir 10 žiūrovų susitinka dialogui, kuriam iš anksto nėra pasiruošusi nė viena pusė.
Rugsėjo 11 d. Baltijos gitarų kvartetas Marijampolės festivalyje Kultūros dienose pristatė įvairialypę ne vien lietuvių kompozitorių programą „Lietuvos grožis gitarų ritmu“ naujoje šio festivalio erdvėje – Paežerių dvare. Jis – ryškiausias Vilkaviškio rajono pasididžiavimas ir bene gražiausia Sūduvos krašto puošmena.