Balandžio 27 d. Lietuvos nacionaliniame dramos teatre prasidėjo šiuolaikinio šokio festivalis „Naujasis Baltijos šokis“. „Per dvi festivalio savaites publikai šoks 10 pasaulinio garso šiuolaikinio šokio trupių, be to, keletą kūrinių nuvešime iki Ukmergės ir pateiksime siurprizą šokį integruodami į kitus Vilniaus mikrorajonus. Su kiekvienais metais jaučiuosi turinti vis daugiau šiuolaikinio šokio bendruomenės“, – kalbėjo festivalio vadovė G.Masteikaitė. Lietuvos publika atidarymo žvaigždės – Graikijos choreografo Ch.Papadopoulo laukė nuo 2019 m. Tais metais Ch.Papadopoulo trupė negalėjo atvykti dėl šokėjos ligos, per tą laiką choreografas sukūrė ir į Lietuvą atvežė naują kūrinį „Larsen C“, kuris kalba apie aktualią tirpstančių ledynų problemą.
Balandžio 28 d. Lietuvos nacionalinės filharmonijos publiką kerėjo Kopenhagos Karališkosios koplyčios choristų balsai. Kopenhagos Karališkosios koplyčios berniukų choras, šįmet švenčiantis 100 metų jubiliejų, gastroliuoja Baltijos valstybėse. Choras su danų muzikais – dirigentu C.Seyeriu-Hansenu, mecosopranu K.Mulders, tenoru T.Nielsenu ir vargonininku M.Baumannu – pristatė M.Durufle, V.Miškinio, E.Ešenvaldo, A.Pärto ir danų kompozitorių chorinę muziką.
Balandžio 30 d. prie Juozo Miltinio dramos teatro Panevėžyje atidengta skulptūra D.Banioniui (nuotr.), kurio 100-metis paminėtas balandžio 28 d. Skulptūra vaizduoja aktorių, einantį į teatrą. Simboliška, kad skulptūros vieta – po aktoriaus grimerinės langais, tarp medžių, kuriuos, pastačius teatro pastatą, sodino patys aktoriai. Už skulptūros driekiasi postamentas – lyg nueitas kelias, kuriame matyti žymiausi D.Banionio filmai ir spektakliai. „Užrašai nėra ryškūs, kažkas išlieka, kažkas pradingsta iš atminties, – idėją pristatė skulptūros autorius K.Pūdymas. – Aš D.Banionį siekiau pavaizduoti kaip žmogų, aktorių, kuris paskendęs savo mintyse eina į darbą teatre kurti vaidmens.“