Seansai sutraukė pilnas sales žiūrovų. Jie neskubėjo skirstytis, apie matytus filmus diskutavo iki pat skambučio, kviečiančio į kitą seansą. „Esu laiminga, kad reikli auditorija suprato ir įvertino naujausią mano filmą „Mūza“, – sakė A. Marcinkevičiūtė. Ji ir filmo prodiuserė Ž.Gallego toliau tęsia „Mūzos“ kelionę – abi iškeliavo į Niujorką pristatyti filmo šio miesto žiūrovams.
Herenvenas. Belvederio muziejus pirmasis Nyderlanduose pristato M.K.Čiurlionio (1875–1911) kūrybą. Parodoje „Mikalojus Konstantinas Čiurlionis. Aukščiau dangaus ir žemės“ eksponuojami vėlesnio laikotarpio kūrėjo darbai, tapyti tempera, kuriuose jis atranda ryšį tarp meno ir muzikos, taip sukurdamas savo nepakartojamą stilių.
Belvederio muziejus – pirmasis moderniojo ir šiuolaikinio meno muziejus Fryzijoje, atvėręs duris 2004-aisiais. M.K.Čiurlionio kūryba Vakarų šalyse ilgą laiką buvo nežinoma. Tik po Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo 1990-aisiais jo darbų parodos pradėtos rengti užsienyje.
Londonas. Karališkajame „Covent Garden“ operos teatre šis sezonas ypatingas Lietuvai. Dar niekada šiame teatre nedainavo tiek lietuvių. Sopranas A.Stundytė čia ką tik sukūrė vieną po kito du pagrindinius vaidmenis – R.Strausso „Elektroje“ ir G.Puccini „Toskoje“.
Nuo kovo 14 d. Čio čio san „Madam Baterflai“ dainuos A.Grigorian, o nuo balandžio Toreodorą operoje „Karmen“ – K.Smoriginas. Be to, nedidelius vaidmenis dar atliks R.Kudriašovas ir G.Kupšytė.
Niujorkas. Amerikos menų ir literatūros akademija skyrė Ž. Martinaitytei kaip išskirtinio talento kompozitorei Goddardo Liebersono stipendiją (15 tūkst. dolerių). Šiemet ši institucija muzikos srityje paskirstė apie pusę milijono JAV dolerių 20-čiai laimėtojų. Juos renka 300 akademijos narių ir kompozitorių komitetas.
Akademija kasmet išdalija daugiau kaip 1,2 mln JAV dolerių koncertams, muzikinio teatro kūriniams, šiuolaikiniams muziejų eksponatams įsigyti, parodoms ir kitiems renginiams.
Tokijas. Muzikos pasaulis atsisveikino su legendiniu japonų dirigentu S.Ozawa, kuris užkariavo Vakarų klasikinės muzikos pasaulį XX amžiaus 7-ajame dešimtmetyje ir beveik 30 metų vadovavo Bostono simfoniniam orkestrui. 88 metų maestro vasarį mirė namuose Tokijuje.
Jis buvo vienas ryškiausių atstovų meno plejados, suartinusios Rytų Azijos ir Vakarų muzikos pasaulius. Europoje dirigentas dirbo daugiausia su Vienos ir Berlyno filharmonijų, Londono simfoniniu bei Prancūzijos nacionaliniu orkestrais. 2002–2010 m. jis buvo Vienos valstybinės operos meno vadovas.