Šiam solistui intensyvioje savo darbotvarkėje, kurią šiemet dar papildė Tarptautinio Pažaislio festivalio meno vadovo pareigos, pavyksta surasti laiko ir pamirštų senųjų prancūziškų operų studijoms bei įrašams.
E.Montvidas jau gali pasigirti išties solidžia ir unikalia jų diskografija, kurią ką tik papildė italų kilmės kompozitoriaus, didžiąją savo gyvenimo dalį praleidusio Prancūzijoje L.Cherubini opera „Les Abencerages“. Ją artistas įrašė su Purcello choru ir „Orfeo“ orkestru, diriguojamais vengro György Vashegyi, garsiojoje Budapešto salėje „Müpa“ Vengrijoje.
Pamirštas romantines prancūzų operas naujam gyvenimui prikeliantis „Palazzetto Bru Zane“ nuolat kviečia lietuvį į savo projektus. Fondas rengia ir šių operų koncertus, ir įrašų leidybą. Tai – neįprasti knygos formato leidiniai, kuriuose galima rasti ir operų libretus, jų vertimus bei išsamius aprašymus. Juos galima užsisakyti internete, rasti įrašų parduotuvėse Prancūzijoje ir Belgijoje.
Vertingi leidiniai sulaukia nemažo atgarsio pasaulio žiniasklaidoje. Pavyzdžiui, joje plačiai aptarinėti C.Saint-Saenso operos „Barbarai“, įrašytos su Sent Etjeno kolektyvais, bei F.Davido operos „Herculanum“, įamžintos su Briuselio filharmonijos orkestru, albumai. E.Montvidas – vienas jų solistų.
Kritikai gyrė lietuvį už A.Bruneau Requiem įrašą su Belgijos operos teatro „La Monnaie“ orkestru. Edgaras įdainavo ir B.Godard'o operos „Dante“ tenoro partiją su Bavarijos radijo kolektyvais, E.Lalo operos „La Jacquerie“ tenoro partiją su Prancūzijos radijo simfoniniu orkestru, Ch.Gounod operą „Le Tribut de Zamora“ – su Miuncheno radijo orkestru.
Niekada anksčiau nebuvo įamžinta pirmoji C.Saint-Saenso opera „Sidabrinis varpelis“ („Le Timbre d'argent“), solisto prieš penkerius metus įrašyta Paryžiaus filharmonijoje su istorinių instrumentų orkestru „Les Siecles“ ir tarptautiniu solistų ansambliu, diriguojamais Francois Xavier'o Roth'o.
E.Montvidas neslėpė, kad būti pionieriumi, kai rengiant partijas nėra į ką atsiremti, nelengva, tačiau džiaugėsi įdomia, jo diskografiją gausinančia patirtimi. „Kūrinius aš mokausi greitai, nesikankindamas“, – teigė artistas.