Dianą varžo skaistybės statusas
Ar sudėtinga debiutuoti Jacques‘o Offenbacho operetėje „Orfėjas pragare“, kai kolegos jau su savo partijomis susigyvenę? „Tai nemažas iššūkis, nes kolegos jau „susigyvenę“ vieni su kitais, su veikalo muzika. Tačiau kiekvienas iššūkis daro mus tik stipresniais! Šiuos sunkumus man padeda įveikti scenos partneriai: pristato choreografiją, supranta, jog tai mano debiutas spektaklyje „Orfėjas pragare“. Ir jų pagalba bei supratimas man labai svarbus. Esu jiems labai dėkinga. Nuo pirmo susitikimo su režisiere Rūta Bunikyte ir kolegomis jaučiuosi daug drąsiau“,– sako mecosopranas G. Kuzmickaitė.
Pasak solistės, pasitikėjimo jai suteikia ir Muzikinio teatro vyriausiasis dirigentas Tomas Ambrozaitis. „Su maestro T. Ambrozaičiu teko dirbti kartu jau ne viename spektaklyje. Pasitikėjimo ir užtikrintumo suteikia žinojimas, kad visada galima pasikonsultuoti, paprašyti patarimo ar kritikos ir, žinoma, visada sulaukti stipraus palaikymo. Maestro yra Muzikinio teatro orkestro variklis, kuris užkuria mus tam, kad nepamirštume kas yra scenos džiaugsmas“,– tikina G. Kuzmickaitė.
Solistė G. Kuzmickaitė pasakoja, kad jos scenoje kuriamas personažas Deivė Diana – jaunatviška ir gyvybinga. „Tai man kelia dar didesnį jaudulį, kadangi anksčiau nesu atlikusi panašaus vaidmens. Diana tarsi maištinga aštuoniolikmetė, kuri nori mėgautis gyvenimo malonumais ir džiaugsmais, tačiau kaipSkaistybės deivė yra suvaržyta savo statuso.
Dianai atsibodo gyventi tokį gyvenimą ir ji trokšta patirti tai, ką gali mirtingieji. Tikiuosi, jog Dianos personaže žiūrovas įžvelgs savo paaugliškus laikus, maištavimą ir tuo pačiu gerai praleis laiką. Visiems verta pamatyti šį spektaklį. Kai pati pirmą kartą žiūrėjau operetę „Orfėjas pragare“, išėjau su tokia gera nuotaika. Visi esame girdėję legendas apie mitologinius veikėjus, tačiau šis spektaklis parodo jų gyvenimą tarsi iš kitos pusės. Tai komedija apie gražią ir darnią šeimyną, kuri iš tiesų slepia barnius, išdavystes ir komiškas buitines situacijas. Visiems rekomenduoju išvysti Dievų gyvenimo rutiną“,– siūlo žavioji solistė.
Ir išduota, ir viliojanti
Gabrielė Kuzmickaitė Klaipėdos publiką sužavėjo W. A. Mozarto operos „Don Žuanas“ premjeroje atlikdama mylimojo išduotos Donos Elvyros partiją, o Eduardo Balsio operoje „Kelionė į Tilžę“ suvaidino vilioklę Bušę. Solistė aktyviai koncertuoja ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Latvijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Portugalijoje. 2018 m. „Kenneth More“ teatre, Londone atliko Marcelinos vaidmenį W.A. Mozarto operoje ,,Figaro vedybos“ (dirigentas J. Wallnigas, režisierius M. Woodwoodas). 2019 m. su Kauno valstybiniu muzikiniu teatru „PromFest“ festivalyje Estijoje atliko Duniašos vaidmenį N. Rimskio-Korsakovo operoje ,,Caro sužadėtinė“ (dirigentas J. Janulevičius, režisierius T. Kaskas).
G. Kuzmickaitė dalyvauja tarptautiniuose muzikos festivaliuose ir konkursuose. 2018 m. pelnė didžiuosius prizus trečiajame tarptautiniame festivalyje-konkurse ,,Mykolo Kleopo Oginskio kūrybos perlai“ ir šeštajame tarptautiniame vokalinės-chorinės muzikos festivalyje „Pearls of Art“. Taip pat ji yra apdovanota trimis Lietuvos Respublikos prezidentės Dalios Grybauskaitės padėkos raštais ,,Už laimėjimus tarptautiniuose konkursuose“.
Merkurijui lyg premjera
Scenos kolegei pritaria ir tenoras A. Raulinavičius. „Debiutuoti visada sunkiau, nei dalyvauti nuo pirmų pastatymo akimirkų: dabar kolegoms, tai jau kelis kartus vaidintas spektaklis, o mums – premjera“,– pasakojo solistas. “Merkurijaus vaidmuo nors nėra didelis savo apimtimi, bet labai ryškus, dinamiškas, techniškai gana sudėtingas, nes dainuojama greitakalbe ir dar daug judesio. Toks režisieriaus sprendimas solistui smarkiai apsunkina „gyvenimą“, bet nuo to žiūrovui tik įdomiau.
Mano personažas Merkurijus visapusiškai įdomus veikėjas: tai vado Jupiterio patikėtinis, jo akys ir ausys, tad užduočių – tik spėk suktis (juokiasi). Šią operetę publikai būtina išvysti, nes ji kupina spalvų, įdomi tiek turiniu, tiek vizualiais sprendimais. Čia jei kukliai nutyliu apie nuostabius solistus, puikiai scenoje atsiskleidžiantį chorą, nuostabią orkestro muziką ir nepakartojamus baleto šokėjus“.
Įvairių konkursų laureatas
Aurimas Raulinavičius 1998 m. dainavimo studijas pradėjo Kauno J. Gruodžio konservatorijoje. Nuo 2001 m. tęsė studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Kauno fakultete. 2005 m. studijavo Utrechto menų universitete Nyderlanduose. 2007 m. Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje baigė dainavimo magistrantūros studijas, po jų du metus stažavosi Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro Operos studijoje. Solistas yra Z. Paulausko (II vieta), S. Baro (I vieta) bei kitų dainininkų konkursų laureatas. Koncertavo Nyderlanduose, Lenkijoje, Izraelyje, Slovėnijoje, Rusijoje.
Nuo 2013 metų yra Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro solistas. Sukūrė keliolika vaidmenų operose, operetėse ir miuzikluose. Tarp jų – Alfredas (J. Strausso „Šikšnosparnis“), Grafas Cedlau (J. Strausso „Vienos kraujas“), Rinučijus (G. Puccini „Džanis Skikis“), Chose (G. Bizet „Karmen“), Nemorinas (G. Donizetti „Meilės eliksyras“), Alfredas (G. Verdi „Traviata“), Vodemonas (P. Čaikovskio „Jolanta“), Roberto Vermičeloni (A. Kučinsko „Makaronų opera“), Pjerpontas Finčas (F. Loessero „Kaip prasisukti versle be didelio vargo“), Čarlzas Tanzlis (R. Mačiliūnaitės „Į švyturį“), Arlekinas (R. Leoncavallo „Pajacai“), Ragūnas (G. Kuprevičiaus „Prūsai“), Kandidas (L. Bernsteino „Kandidas“), Pelė I (A. Kučinsko „Žvaigždžių opera“), Don Otavijus (W. A. Mozarto „Don Žuanas“), Sielininkas (E. Balsio „Kelionė į Tilžę“). Dalyvavo teatralizuotose koncertinėse programose – „Ispaniškoji sarsuela“, „Štrauso muzikos sūkurys“, „Itališkos dainos“, „Operetės šventė“, „Meilė keičia viską“.