Išskirtinės kokybės kūrybinius produktus ir skaitmenines paslaugas siūlančios e. parduotuvės „Music Lithuania“ šūkis yra „Palaikymas padeda kurti“. Jį pasitelkęs Lietuvos muzikos informacijos centras skatina legaliai įsigyti spausdintas ir skaitmenines natas, atrasti Lietuvos kompozitorių muzikos albumų įvairovę ir palaikyti autorius, perkant jų darbus.
Sutikęs tapti reklaminiu „Music Lithuania“ veidu, Vilniaus miesto šiuolaikinės muzikos ansamblis „Synaesthesis“ pastiprino komunikavimo žinutę, juk „palaikymas padeda kurti“ ne tik kompozitoriams, bet ir muzikos atlikėjams, improvizuotojams, mokiniams ir jų mokytojams, apskritai palaikymas padeda augti visai Lietuvos muzikos ekosistemai.
„Esame įpratę natas skolintis, kopijuoti ar siųstis nemokamai internetu. Ši ydinga praktika kenkia ne tik ekonominiam kompozitorių stabilumui, ji iškreipia ir visą muzikos rinką. Pastebime, kad e. parduotuvė sulaukia vis daugiau grįžtamojo ryšio, o Lietuvos klasikinės, modernios ir šiuolaikinės eksperimentinės muzikos kompozitorių darbai atranda savo atlikėjus bei klausytojus ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje“, – sakė Lietuvos muzikos informacijos centro direktorė Asta Pakarklytė.
Trečdalis e. parduotuvės „Music Lithuania“ lankytojų yra iš užsienio šalių, tarp jų – Jungtinių Amerikos Valstijų, Jungtinės Karalystės, Vokietijos, Kinijos, Japonijos, Nyderlandų, o kartais į ją užsuka lankytojai ir iš tokių, regis, su Lietuva mažai ryšių turinčių valstybių kaip Indija, Tailandas, Alžyras ar Čilė.
Į šią užsienio auditorijos įvairovę ir jos plėtrą yra nusitaikiusi e. parduotuvė „Music Lithuania“, kuriai parinktas tarptautinis interneto vardas. „Smalsu, kaip įsigytos natos gyvuoja ir kaip atlieka savo funkciją kituose žemynuose, koks yra muzikos klausytojas Azijoje ar Pietų Amerikoje, atradęs Lietuvos muzikos informacijos centro išleistus įrašus, tačiau žinoti, kad Lietuvos kompozitorių muzika yra paklausi ir už valstybės sienų, o tie patys pirkėjai grįžta, motyvuoja kurti ir tobulėti toliau“, – komentavo centro skaitmeninių projektų vadovė Lina Aselskytė.
Parduotuvė aktyviai veikia jau beveik metus ir yra nuolat pildoma skaitmenėmis ir spausdintomis natomis, muzikos įrašais. Jos lankytojai taip pat turi galimybę įsigyti ir vinilines plokšteles bei elektroninius muzikos albumus.
Bendradarbiaujant su grafinio dizaino studija „Taktika“, atnaujintas „musiclithuania.com“ logotipas ir įvaizdis. Penklinės linijos susidėliojo į pirkinių krepšelį ir taip logotipas įgavo paprastą bei aiškią žinutę – atraskite Lietuvos kompozitorių kūrybą, imkite krepšelį ir pasivaikščiokite po muzikos parduotuvę.