Iškart suvokęs išskirtinę koncerto atmosferą, pianistas pasirinko itin romantišką programą, kurioje buvo galima išgirsti ir F.Chopino, ir L.van Beethoveno kūrinių inkliuzų, ypač karštai sutiktų klausytojų.
Penktadienį festivalis nusileido nuo užburtojo Th.Mano kalno į Nidos jachtų prieplauką. Antrąją festivalio dieną Nidą tiesiogine prasme drebina jungtinė garsaus šalies perkusininko Pavelo Giunterio ansamblis „Giunterio perkusija.
Lietuvoje tai pirmasis tokio pobūdžio perkusijos ansamblis, kurį 1995 metais įkūrė P.Giunteris. Ansamblis dažnai dalyvauja festivaliuose Lenkijoje, Latvijoje, Baltarusijoje, Rusijoje, Danijoje. Ansamblis groja klasikinę, modernią, liaudies, populiariąją ir džiazo muziką.
Šį kartą kolektyvas specialiai „Nida Jazz“ festivaliui paruošė programą „Interzones“, kurioje skamba skirtingų stilių muzika, bet nėra labai nutolusi nuo to, ką mes vadiname „džiazas“.
Vakaro programą užbaigė viena garsiausių akustinių Latvijos džiazo scenos grupių Maris Briezkalns Quintet („MBQ“) su vokaliste Dinara Rudane.
„MBQ“ yra pasirodžiusi tokiose tarptautinėse scenose kaip „MIDEM“, „Pori Jazz“, Londono Džiazo festivalis, „Ottawa Jazz“, „Jazz at Castle“ (Praha), Venecijos Džiazo festivalis, „Tokyo Jazz“, „Blue Note Jazz Club“ (Niujorkas).
Maris Briezkalnis ir jo grupė įrodė, kad latviškas džiazas yra daugiau, nei tik gyvas ir sveikas, jie įkūnija tą kūrybinę energiją, kuri yra unikali žmogiškumo dvasiai.
Latvija yra viena iš pirmūnių kultūriniame peizaže, o vietiniai muzikantai užima svarbią vietą pasaulinėje scenoje.