Režisierius liko ištikimas savo estetiniam teatrui, neperkrautai scenai, veiksmo ar žodžio jėgą sustiprinančiai muzikai, kaip ir ilgamečiams bendražygiams. Pagrindinis scenografijos akcentas – didžiulis juodas kubas, simboliškai vaizduojantis Fausto biblioteką ir žmonijos išminties saugyklą, dangų ir pragarą, pasaulio veidrodį ir juodąją skylę. Jį sukūrė scenografas Adomas Jacovskis. Scenografiją papildė kompozitoriaus Fausto Latėno muzika, vienur – šviesi ir jausminga, linksma ir žaisminga, kitur – ūmi ar žudanti.
Nuo pat repeticijų pradžios su kinų aktoriais dirbo R. Tumino duktė režisierė Gabrielė Tuminaitė, vėliau komandą papildė kostiumų dailininkė Olga Filatova Kontrimienė ir jos asistentė Jekaterina Gigorjeva, choreografė Vesta Grabštaitė, muzikinės dalies instruktorius Tadas Šumskas, šviesų dailininkas Eugenijus Sabaliauskas ir jo asistentas Povilas Laurinaitis, vertėjas ir režisieriaus asistentas Vytis Silius.
Kinijos teatralams ir žiūrovams R. Tumino vardas gerai žinomas. Daugelis jų matė ankstesnius režisieriaus spektaklius: „Maskaradą“, „Madagaskarą“, „Tris seseris“ ar Maskvos Vachtangovo teatre pastatytą „Eugenijų Oneginą“.
Šiame spektaklyje pagrindinius vaidmenis kūrė Kinijos teatro ir kino žvaigždės. Faustą vaidino Yin Zhusheng, Mefistofelį – Liao Fan.
Nepaisydamas nei kalbos barjero, nei skirtingų mokyklų, režisierius su aktoriais surado bendrą kalbą. Viename interviu R.Tuminas žavėjosi kinų aktorių panirimu į savo vaidmenis: „Jei lietuvių aktoriai kažko nesupranta, jie negali pradėti vaidinti, nes jiems reikalingas pagrindas. O kinai tiesiog vaidina. Galbūt jie ne visada supranta, kodėl kuria tokį charakterį, bet visada su atsidavimu pasitiki režisieriaus vizija.“
Po sėkmingos premjeros Nandžinge gruodžio 14–15 dienomis „Faustas“ bus rodomas Siane, 25–27 dienomis – Hangžou mieste, sausio 3–5 dienomis – Vuši mieste. Pirmasis spektaklio turas baigsis sausio 9–12 dienomis Pekine.