Festivalio direktorius ir Vietnamo muzikų asociacijos pirmininkas Do Hong Quanas akcentavo menininkų platformą, siekiančią pristatyti Vietnamo kompozitorių muziką pasauliui ir pasaulio šalių menininkų darbus Vietnamo publikai. Visai neseniai Vietnamo muzikų asociacija tapo Azijos kompozitorių lygos visateise nare, jungiančia 15 aktyvių valstybių narių, tarp kurių – Australija, Hongkongas, Naujoji Zelandija, Singapūras, Tailandas, Pietų Korėja, Japonija, Izraelis, Indonezija ir kt.
Festivalio atidaryme lapkričio 24 d. Hanojaus operoje skambės 11 pasaulio šalių kompozitorių kūriniai, tarp jų – lietuvių kompozitoriaus Vytauto Germanavičiaus naujausias opusas „Horizontali tėkmės trilogija“, kurį atliks smuikininkė Ingrida Armonaitė ir Vietnamo nacionalinis simfoninis orkestras, diriguojamas Honnos Tetsuji (Japonija) ir Zoe Ziniodi (Graikija).
Naujajame opuse, pirmą kartą nuskambėjusiame šių metų kovo mėn Lietuvos nacionalinėje filharmonijoje diriguojant Modestui Pitrėnui, kompozitorius lieka ištikimas savo kūrybinei estetikai ir kartu pamini mums visiems svarbią sukaktį – Lietuvos nepriklausomybės atkūrimo šimtmetį.
Horizontali tėkmė gali būti lyginama su upės tėkme, keliaujančia laiko segmentais. Ji perskrodžia istorinius laikotarpius, palaipsniui nukrypsta nuo savo vagos, palikdama sumodernintas senųjų epochų architektūros ir meno detales.
Tad neatsitiktinai dalių pavadinimai yra kaip simboliai, kuriuose užkoduotas Lietuvos istorijos laikotarpis: pirmoji dalis „Angelus Oculus“ („Angelo akis“) simbolizuoja valstybės gimimą – tai garso aukščių ir garso masių judėjimo dimensija, brėžianti skambesio amplitudės ribas, antroji – „Stella Polaris“ („Šiaurinė žvaigždė“) – tembrų dimensija, nukelianti garsus į įsivaizduojamą kosminę erdvę, o trečioji „Reflexio“ („Atspindys“) – tarsi istorinė atmintis, atspindinti senuosius valstybės simbolius postmodernioje epochoje.