Nuo šio rugsėjo LMTA režisierių magistrantų kursui pradėjusi vadovauti Y.Ross išsikėlė tikslą sudaryti galimybes studentams susipažinti su skirtingų estetikų kūrėjais, dirbti su tarptautinio masto šiuolaikinio teatro reformatoriais, studijų metu praktikuotis svetur (Miunchene, Bergene, Ciuriche).
Pirmoji kviestinė lektorė yra šiuolaikinio Europos teatro jaunosios kartos eksperimentatorė S.Kennedy, atvykstanti į Akademiją surengti meistriškumo kursų jauniesiems režisieriams. S.Kennedy vizitą remia Goethe’s institutas.
Berlyne gyvenanti S.Kennedy (g. 1977 m. Frydrichshafene, Vokietijoje) studijavo režisūrą Amsterdamo aukštojoje menų mokykloje, kur kaip baigiamąjį darbą pateikė itin individualią „Marijos Stiuart“ versiją. Po studijų pradėjo kurti spektaklius Nacionaliniame teatre Hagoje daugiausia pagal postmodernių autorių Endos Walsho, Saros Kane ir Elfride Jelinek pjeses, vėliau čia inscenizavo ir Augusto Strindbergo „Pelikaną“.
Žymaus teatro režisieriaus Johano Simonso kvietimu „Kammerspiele“ teatre Miunchene S.Kennedy sukūrė keletą nemažo dėmesio sulaukusių spektaklių. Tai pagal to paties pavadinimo filmą pastatytas spektaklis „Nuvarytus arklius nušauna, tiesa?“, pagal Rainerio Wernerio Maria Fassbinderio ir Michaelo Fenglerio kino juostą sukurtas „Kodėl siautėja ponas R.“ bei Marieluise Fleisser „Skaistykla Ingolštate“, už kurią žurnalas „Theater heute“ S.Kennedy pavadino Metų jaunąja režisiere. Abu pastarieji spektakliai 2014 ir 2015 m. buvo įtraukti į Berlyno festivalio „Theatertreffen“ programą.
Bendradarbiaudama su Rūro trienale S.Kennedy 2015 m. čia sukūrė muzikinio teatro pasirodymą „Orfeo“, 2016 m. su Markusu Selgu – multimedijos kūrinį „Medea.Matrix“, kuriame pagrindinį vaidmenį atliko vokiškojo teatro ir kino žvaigždė Birgit Minichmayr.
Šiuo metu Berlyno „Volksbühne“ scenoje rodomas S.Kennedy spekatklis „The Virgin Suicides“ pagal Jeffrey Eugenideso novelę bei „Women in Trouble“.
S.Kennedy savo spektakliuose nepasakoja istorijos tradicine prasme, čia neišvysime ir įprasto charakterio vystymo. Režisierė scenoje kuria teatrinį pasaulį, kuriame personažai dažniau yra tarsi lėlės nei realūs žmonės. Emocijos ir charakterio bruožai išdidinami, grimas ir kostiumai hipertrofuojami.
Inscenizuodama pjeses S.Kennedy dažnai iš originalaus teksto išsirenka tik tam tikrą kiekį dialogų, kuriais tikisi išryškinti temos esmę. Jos tikslas – sukurti teatro stilių, kuriame muzika, garsas, grimas, kostiumai ir judesys apnuogintų pjesės esmę.
Susitikimas su režisiere S.Kennedy. Rugsėjo 17 d. 18 val. Lietuvos muzikos ir teatro akademijos Balkono teatras. Viešnią anglų kalba kalbins Y.Ross. Įėjimas laisvas.