Tai išies netikėta žinia šių muzikų gerbėjams, žinantiems A.Nelsono atsidavimą šeimai, nepaisant beprotiško jo užimtumo. Gimus dukrai Adrianai, dirigentas netgi buvo išėjęs tėvystės atostogų, ko iki tol nedarė joks kitas orkestro meno vadovas. Pirmagimei susirgus, jis atšaukinėjo svarbius koncertus.
A.Nelsonas buvo tvirtas užnugaris žmonai dainininkei, kurios kelias į meno aukštumas nebuvo rožėmis klotas. Ji dainavo Latvijos nacionalinės operos chore, kai Andris jau nuo 25-erių vadovavo teatro orkestrui. Vėliau jis tapo Birmingamo simfoninio orkestro vadovu ir jauniausiu per 100 metų Bostono simfoninio orkestro vadovu, buvo išrinktas šlovingojo Leipcigo “Gewandhaus” orkestro meno vadovu, pelnė ne vieną „Grammy”.
Pradėjęs dirbti Bostone, maestro džiaugėsi, kad žmonai bus patogu dainuoti Niujorke. Tikrasis Kristynės pripažinimas atėjo būtent po stulbinamo dvigubo jos debiuto „Metropolitan Opera”, kai per 18 valandų ji padainavo šioje scenoje Madam Baterflai ir Mimi. Per visą šio teatro istoriją tai niekam nebuvo pavykę.
Pradėjusi kilti dainininkė neslėpė savo didelių ambicijų – teigė norinti būti žinoma kaip „operos solistė Opolais”, o ne A.Nelsono žmona.
Pora turėjo namus Rygoje ir Miunchene. Išsiskyrę menininkai žada toliau drauge rūpintis dukterimi ir nenutraukti kūrybinių santykių.