Ką asmens kodas gali pasakyti apie asmenybę? Kas nutiktų, jei kodo skaitmenis ištrauktume iš asmens tapatybės dokumentų, valstybės registrų konteksto ir it iš lego kaladėlių konstruotume naują pasakojimą? „Asmens kode“ į šiuos klausimus atsakoma kuriant savotišką žaidimą, kuriame šokėja žongliruoja savo kodu.
„O. Griaznovos spektaklyje žmogus veikia ir egzistuoja ne kasdieninėje aplinkoje ar savo vidiniame pasaulyje, o būtent sistemoje, kurioje ieško savo ribų bei galimybių jas peržengti.“ – pažymi scenos menų kritikė Aušra Kaminskaitė.
Nuo griežto sekimo skaitmenų sekomis iki intymaus dalinimosi asmeniniais gyvenimo faktais, šis spektaklis sudomins žiūrovus, kurie ieško intelektualinių ir kūrybinių iššūkių.
„Atlikėjos plastinė raiška savyje talpina prasmes, idėjas, turinį, kurį iššifruoti turime patys, pasitelkdami užuominas, nuojautas, asmenines patirtis. Sudėtinga šokio kalba neleidžia protui užmigti, nuolat jį budina, provokuoja.“ – recenzijoje pastebi menotyrininkė Agota Bričkutė. Matematinė choreografija žiūrovus kviečia išlaisvinti vaizduotę ir atrasti savo istoriją ten, kur niekada jos neieškotume – tarp asmens kodo skaitmenų.
O. Griaznovos spektaklis šįmet nominuotas „Auksiniam scenos kryžiui“ kaip metų debiutas. Šokio teatro „PADI DAPI Fish“ meno vadovė Agnija Šeiko atkreipia dėmesį, jog teatro trupės jaunieji menininkai jau ne pirmą kartą pastebėti ne tik Klaipėdos teatrų apdovanojimuose, bet ir nacionaliniu mastu: „Vienas iš teatro tikslų – jo nariams suteikti erdvę kurti ir pristatyti savo darbus. Džiugu, jog ši praktika pasiteisina su kaupu ir mūsų jaunieji šokėjai bei choreografai įvertinami ne tik žiūrovų, bet ir scenos menų profesionalų.“
O. Griaznova baigė studijas Šiaurės Karelijos koledže, Outokumpu mieste (Suomija) ir Frankfurto muzikos ir scenos menų universitete (Vokietija), du metus šoko Kauno šokio teatre „Aura“, o šiuo metu yra šokio teatro „PADI DAPI Fish“ choreografė, šokėja ir pedagogė.