Krasnojarsko operos ir baleto teatras, kuriame 1986 m. debiutavo D.Chvorostovskis, garsiojo kraštiečio atminimui skiria tarptautinį rusų kompozitorių operų festivalį „Operos žvaigždžių paradas“. Jame nuskambės devynios operos, iš kurių dvi – Piotro Čaikovskio „Eugenijus Oneginas“ ir Antono Arenskio „Rafaelis“ bus statomos naujai.
Tenoras Tomas Pavilionis kviečiamas Lenskio partijai operoje „Eugenijus Oneginas“, kurios premjera vasario 3–4 dienomis ir pradės D.Chvorostovskiui dedikuotą festivalį. Šios operos pastatymui vadovaus estas Neeme Kuningas, nuo 2016 m. dirbantis Krasnojarsko operos ir baleto teatro vyriausiuoju režisieriumi. Premjerą diriguos suomis Sasha Mäkilä.
Tai nebus pirmasis lietuvių tenoro pasirodymas D.Chvorostovskio gimtinėje. Lenskio partiją, tik kitame pastatyme, T.Pavilionis Krasnojarske dainavo ir prieš metus, kai „Operos žvaigždžių paradas“ buvo skirtas žymios rusų operos solistės Jelenos Obrazcovos atminimui.
Lenskį LNOBT „Eugenijaus Onegino“ pastatyme tenoras dainuoja jau nuo 2015 m. kovo. O štai Tebaldo partiją V.Bellini operoje „Kapulečiai ir Montekiai“ jis pirmąkart atliks šią savaitę, sausio 18 ir 20 d. spektakliuose.
„Nors ši partija apimtimi nėra didelė, tačiau pagrindinė Tebaldo arija dėl gausių aukštų natų techniškai nemažiau sudėtinga už Grafo Almavivos iš „Sevilijos kirpėjo“ arba Rudolfo iš „Bohemos“. Gal net sunkiausia iš viso mano teatre dainuojamo repertuaro“, – atvirauja solistas.
T.Pavilionis neslepia, kad įveikti profesinius sunkumus jam padeda ne tik spektaklių statytojai, bet ir Vienoje gyvenantis vokalo pedagogas tenoras Romanas Sadnikas. Jo studijon padirbėti individualiai solistas reguliariai keliauja kas pora mėnesių.
„Tačiau teatras taipogi kviečia mums pedagogus iš užsienio. Štai šįmet ruošdamiesi Wolfgango A. Mozarto operos „Idomenėjas“ pastatymui turėsime galimybę tobulinti mocartiškąjį atlikimo stilių drauge su Zalcburgo „Mozarteum“ universitete dėstančia lietuve Gaiva Bandzinaite. „Idomenėjuje“ man numatytas Idamantės vaidmuo“, – atskleidžia T.Pavilionis.