Paryžiuje Lietuvos šokėjai dažniausiai repetuodavo su jau pažįstama baleto pedagoge Elisabeth Maurin, kuri porą kartų buvo atvykusi į Vilnių vesti meistriškumo pamokų. Buvusi Paryžiaus trupės primabalerina, šokusi Rudolfo Nurejevo, Serge’o Lifaro, Michelio Fokine’o, George’o Balanchine’o, Jérôme’o Robbinso, Maurice’o Béjart, Roland’o Petit, Johno Neumeierio, Kennetho MacMillano, Pierre’o Lacotte’o, Angelin Preljocaj ir kitų choreografų pastatymuose, stažuotojams iš Lietuvos rekomendavo tiesiog stebėti, kaip dirba prancūzų trupės meistrai.
„Grand Opera“ baleto trupė didelė – joje maždaug pusantro šimto šokėjų. Ši trupė Europoje išskirtinė tuo, kad joje iki šiol vyrauja savos baleto mokyklos atstovai: šiuo metu ten šoka vos keliolika užsieniečių.
G.Žukovskiui Paryžiuje teko laimė stebėti vieną iš aukščiausiąjį „Etoile“ (žvaigždžių) statusą trupėje pasiekusių meistrų Josua Hoffaltą. Šis baleto šokėjas pažįstamas ir Lietuvos publikai, nes prieš pusantrų metų buvo atvykęs šokti „Žizel“ spektaklyje, o dar anksčiau pasirodė viename iš LNOBT rengtų šventinių koncertų.
„Su G.Balanchino choreografija, kuriai atstovauja „Vasarvidžio nakties sapnas“, man anksčiau nebuvo tekę susidurti, tik baleto mokykloje mokėmės jo klasikinį pas de deux. Galiu pasakyti, kad baleto šokėjams tai viena sudėtingiausių, bet kartu įdomiausių stilistikų. Vilniuje iki šiol vyraujanti rusiškos baleto mokyklos tradicija smarkiai skiriasi nuo prancūzų mokyklos: pastarojoje gerokai daugiau reikšmės teikiama rankoms, jų išraiškos kalbai“, – pasakoja G.Žukovskis.
Ką šokėjo karjeroje gali pakeisti savaitės trukmės susidūrimas su kita šokio mokykla? „Pirmiausia jis atveria tau akis, parodo, kaip kitaip įmanoma atlikti tai, ką mes, šokėjai, repeticijose darome kasdien. Todėl netgi trumpas prisilietimas prie kitos šokio stilistikos yra prasmingas: tai tarsi naujo rūbo pasimatavimas“, – pasakojo K.Gudžiūnaitė.
Jai pritarė ir šokio partneris G.Žukovskis, neabejojantis, jog stažuotės teikia papildomos motyvacijos ir noro dar atkakliau, tobulinant kiekvieną niuansą, siekti savo profesijos aukštumų.
Abu Paryžiuje viešėję baleto solistai už baleto spektakliuose „Don Kichotas“ ir „Eglė žalčių karalienė“ parengtus vaidmenis pretenduoja į Auksinius scenos kryžius, kurie geriausiems metų teatralams bus teikiami kovo 27-ąją Klaipėdos valstybiniame dramos teatre.