Metų operos solistės apdovanojimą sopranas Viktorija Miškūnaitė pelnė už įspūdingai sukurtą Manon vaidmenį Jules’io Massenet operoje „Manon“; šios operos premjera pradėjo 2015–2016 m. sezoną. Taip pat V.Miškūnaitė dainuoja Violetą Giuseppe’s Verdi „Traviatoje“, Rozalindą Johanno Strausso „Šikšnosparnyje“ bei Mikaelą Georges’o Bizet operoje „Karmen“.
Geriausiu baleto solistu premiją pelnė teatro primarijus Genadijus Žukovskis. Jis atlieka bene visus pagrindinius vaidmenis LNOBT baletuose („Čiurlionis“, „Tristanas ir Izolda“, „Bajaderė“, „Spragtukas“, „Miegančioji gražuolė“ ir kt.), o naujausiame baleto pastatyme – Eduardo Balsio balete „Eglė žalčių karalienė“ – sukūrė įsimintiną Žilvino paveikslą (George’o Williamsono choreografija).
Paramos fondo „Orfėjaus lyra“ įsteigtą geriausio antraplanių vaidmenų atlikėjo prizą pelnė tenoras Mindaugas Jankauskas. Solistą šiais metais matėme atliekantį Gijo de Morfonteno vaidmenį operoje „Manon“, Žakino – Ludwigo van Beethoveno operoje „Fidelijus“, Dono Kurcijaus – Wolfgango Amadeus Mozarto „Figaro vedybose“ bei Blindo operetėje „Šikšnosparnis“.
Metų operos vilties apdovanojimas įteiktas baritonui Šarūnui Šapalui. 2015 m. jis debiutavo pagrindiniais vaidmenimis Johanno Strausso operetėje „Šikšnosparnis“ (Falkė) ir Franzo Leháro „Linksmojoje našlėje“ (Grafas Danilo), sukūrė Bretinji vaidmenį operoje „Manon“. Praeitą sezoną Š.Šapalas buvo vienas iš LNOBT operos stažuotojų programos dalyvių.
Metų baleto vilties premija skirta jaunai balerinai Karolinai Matačinaitei. Kiek daugiau nei metus šokančiai LNOBT trupėje K.Matačinaitei apdovanojimas skiriamas už artistiškumą ir sparčią baleto technikos pažangą.
Tradiciją apdovanoti geriausius metų operos ir baleto solistus LNOBT tęsia jau keturioliktus metus. Pernai tradicija atsinaujino: puoselėjant privačios mecenatystės idėją prizų steigėjais tapo privatūs asmenys, šiais metais prie jų vėl prisijungė LNOBT paramos fondas „Orfėjaus lyra“.
Laureatai renkami komisijos, kurią sudaro premijų steigėjai, LNOBT meno vadovai bei operos ir baleto kritikai. Jie įvertina solistų per metus sukurtus darbus – naujus vaidmenis ir debiutus ne tik premjerose, bet ir sezono spektaklių metu, aptaria atlikėjų tobulėjimą.