Į Užventį menininkus pirmasis pradėjo kviesti Lietuvos kalvių kalvis Vytautas Jarutis, jo mintis Užventyje sukurti kalvystė darbų parką privertė suklusti daug žymių Lietuvos kalvių. Plenere dalyvavo Arūnas Degė, Ričardas Grekavičius, Ramūnas Gudaitis, Andrius Janulis, Albinas Jukumas, Juozas Kavaliauskas, Saulius Kronis, Egidijus Latėnas, Donatas Liekmanis, Virgijijus Mikuckis, Benediktas Mikuckis, Česlovas Pečetauskas, Eitaras Pokvytis, Evaldas Rimkūnas, Vytautas Slavinskas, Antanas Sodaitis, Martynas Stankus, Stanislovas Špukas bei Darius Vilius.
Šiais metais minimos neeilinės asmenybės – P.Višinskio – gimimo 140-osios metinės. Todėl įkvėpti P.Višinskio kredo „Kilk ir kelki“, šio plenero dalyviai Užventį papuošė kolektyviniu darbu – trimituojančių angelų medžiu (idėjos autorius kalvių kalvis V.Mikuckis). Šventajame rašte – trimituojantis Angelas – Paskutinio Teismo simbolis. Įdomu tai, kad metalinės vėtrungės, kuriose vaizduojamas Angelas su trimitu, buvo daromos išskirtinai Žemaitijos kalvių. Todėl šiais etnografinių regionų metais Užventyje pastatytas trimituojančių angelų medis atskleidžia savitą Žemaitijos kultūrą.
Užventyje vykstantiems plenerams neatsitiktinai pasirinkti akvarelės technika kuriantys dailininkai. Ieškota sąsajų su dvarų kultūra, ypatingą dėmesį skyrusiai būtent akvarelei, taip pat tai, kad iš Užvenčio yra kilęs žinomas Lietuvos tapybos ir akvarelės meistras, Lietuvos akvarelininkų AQUA 12 grupės įkūrėjas ir vadovas Eduardas Urbanavičius.
Akvarelininkų Plenero moto – vanduo. Nenuostabu, juk akvarelė – „hibridinis“ spalvos ir vandens reiškinys, todėl Venta, kuri pradeda tekėti už keleto kilometrų nuo miestelio, yra puikus fonas ir darbo priemonė rastis akvarelei. Šiais metais plenere akvareles liejo nemažas būrys akvarelininkų ne tik iš Lietuvos bet ir iš užsienio: Voldemaras Barakauskas, Eugenija Karbočienė, Valerija Medelinskienė, Eugenijus Nalevaika, Loreta Narušienė, Baiba Preidytė, Girmantas Rudokas, Tatjana Simanaitienė, Virginijus Sutkus, Justė Šaltė, Elma Šturmaitė, Arūnas Vasiliauskas.