Kino kompanija „Threshold Entertainment“ paskelbė savo ketinimus legendinį žaidimą paversti filmu. Pasirodo, kad spalvotų blokelių kritimas ir nykimas kino kūrėjus įkvėpė naujam mokslinės fantastikos epui. Dėl autorinių teisių jau susitarta ir su „Tetris Company“.
„Threshold Entertainment“ vadovas Larry Kasanoffas pabrėžė, kad didžiausios Holivudo žvaigždės šiuo metu yra žinomi prekių ženklai. O „Tetrį“ tikrai žino kiekvienas. Tiesa, kosminis „Tetris“ turėtų būti gerokai įdomesnis nei įprastas blokelių stumdymas.
„Tetris“ – loginis žaidimas, kurį 1985 m. sukūrė Aleksejus Pažitnovas, tuomet dirbęs Maskvos Mokslo akademijoje. Žaidimas (arba koks nors jo variantas) yra pritaikytas beveik visoms žaidimų konsolėms ir operacinėms sistemoms. Žaidimas labiausiai išpopuliarėjo XX a. 9 dešimtmečio pabaigoje. Iki šiol „Tetris“ vyrauja geriausių visų laikų video žaidimų sąrašų viršūnėse.
„Tikrai nesuksime juostos vien apie krentančias spalvotas geometrines figūras“, – užtikrino L.Kasanoffas. Pasak jo, filmo idėja jau sukurta, dabar pats laikas ją įgyvendinti. Tiesa, filmas dar neturi nei režisieriaus, nei aktorių. Šiandien aišku tik tai, kad „Tetris Company“ taip pat dalyvaus projekte kaip kūrybinė komanda. Jos atstovai pažadėjo parodyti žiūrovams, koks iš tiesų įspūdingas ir įvairus gali būti „Tetrio“ pasaulis.
„Threshold Entertainment“ jau turi patirties ekranizuodama žaidimus. 1995 metais ji išleido filmą pagal žaidimą „Mirtina kova“ ( „Mortal Kombat“) , kuris uždirbo apie 70 mln. dolerių (apie 192 mln. litų).
Aistras kursto ir „Lego filmo“ sėkmė. Filmo dėka šių metų pirmojo pusmečio „Lego“ kompanijos pelnas padidėjo 12 procentų.
Kada ekranus pasieks „Tetrio filmas“ – kol kas neaišku.