Pagrindinį akcinės bendrovės „Plasta“ įsteigtą produkto ir industrinio dizaino kategorijos prizą pelnė Povilė Šepetytė (VDA) už „Reed“ high-end klasės garso kolonėles. Šio projekto idėja paremta alegorija į garso nesvarumą ir abstraktumą. Jungiant skirtingas medžiagas ir pakabinant kolonėlę, vibracijos praranda inerciją ir visiškai nuslopsta prieš pasiekdamos pagrindą, ant kurio stovi kolonėlė.
Papildomas šios kategorijos prizas atiteko Ignui Survilai (VDA) už sulankstomą paspirtuką „Pigeon“. Šis apie 2 kg turintis sverti koncepcinis paspirtukas turi tik būtiniausias detales ir susilenkia vienu kojos paspaudimu.
Internete vykusio balsavimo dalyviai publikos prizą skyrė Neringai Pučkoriūtei (VDA Telšių fakultetas) už juvelyrinius ženkliukus „Panemunės pilies memorabilia“. Autorės tikslas buvo suvenyrą pabrėžti kaip prisiminimą, gražios istorijos liudininką, kuris kelia nostalgiją ir yra funkcionalus savo aliuzija į konkrečią vietą.
Pagrindinis mados ir dizaino kategorijos prizas šiemet buvo skirtas Liucijai Kvašytei (VDA) už kolekciją „Kelionė 83‘ – 13‘“. Kolekciją, kurioje autorė siekė suderinti sena ir nauja, ištirti kartų problematiką, atrasti harmoniją su aplinka bei aplinkiniais, inspiravo tėvo ir dukters santykiai. Tėčio paveikslas kolekcijoje perteiktas per idealizuoto personažo – veržlaus, laisvo ir harmoningo su aplinka alpinisto – įvaizdį.
Papildomas šios kategorijos prizas atiteko kūrybinės-eksperimentinės kolekcijos „Ji?“ autoriui Tomui Baranauskui (VDA). Jis savo kolekcijoje analizuoja lyčių asimiliacijos vyksmą ir siekia atskleisti šiuolaikinį deformuotą moters įvaizdį nuo itin aiškaus, klasikinio, peraugančio į dekonstruotą meninę išraišką.
Publikos prizą pelnė Elmira Asadulajeva (Vilniaus dizaino kolegija) už kolekciją „Home_LT“, kurioje autorė pateikia naują požiūrį į lietuvių liaudies meną ir siekia suprantamai ir patraukliai perteikti jį šiuolaikiniam mada besidominčiam miesto jaunuoliui. Bendradarbiaujant su „Studija LT“ sukurtoje kolekcijoje praeitis susitinka su ateitimi, etnografiniai motyvai maišomi su futuristiniu stiliumi.
Grafinio dizaino kategorijoje pagrindinis prizas atiteko Marijai Matiušovai (Vilniaus dizaino kolegija) už taktilinę knygą apie grafinį dizainą, skirtą akliesiems ir matantiesiems susipažinti su grafinio dizaino ypatybėmis.