„Niujorke parodyti „Geros dienos!“ spektakliai buvo geriausi nuo operos premjeros“, – neabejojo A.Ablamonova. Jie buvo rodomi mažytėje Niujorko tarpdisciplininio meno centro „Here“ salėje. Tačiau vis tiek sulaukė įtakingų leidinių dėmesio, karštos publikos reakcijos.
Kompozitorės Linos Lapelytės, libreto autorės Vaivos Grainytės ir režisierės Rugilės Barzdžiukaitės operą „Geros dienos!“ JAV kritikai įvertino kaip stiprų darbą. Jie nepagailėjo šiltų žodžių ir spektaklio atlikėjams – dešimčiai dainininkių, persikūnijusių į kasininkes, ir pianistui Kęstučiui Pavalkiui.
„The Wall Street Journal“ lietuvių sukurtą pasaulį pavadino lietuviškojo „Walmart“ (tarptautinis prekybos centras. – Red.) tikrovės versija. Operos autorės, anot „The New York Times“, subtiliai ir sąmojingai pavaizdavo vartojimo maniją ir kapitalizmo pinkles.
V.Grainytės bevardės kasininkės šio laikraščio kritikui pasirodė kaip šiuolaikiniai archetipai, nors autorė joms suteikė individualių bruožų, o kompozitorė L.Lapelytė šiuos bruožus perteikė „žavia minimalistine“ partitūra, solo ir duetais.
„The New York Times“ pagyrimo sulaukė ir R.Barzdžiukaitė už taupią ir veiksmingą režisūrą.
Opera „Geros dienos!“ sužavėjo ir JAV gyvenantį lietuvių filmininką Joną Meką.
„Tai dienoraštinė opera – kažkas nauja! Labai tikra, paprasta, įdomu“, – dėstė menininkas po spektaklio savo internetiniame dienoraštyje.
Matę pirmuosius „Geros dienos!“ spektaklius dabar išvystų jau stipriai atnaujintą operos versiją – kūrinys beveik dvigubai pailgėjo, išplėstas naujomis arijomis.
Tai vienas sėkmingiausių lietuvių šiuolaikinio muzikinio teatro projektų. Pernai jis pateko tarp keturių geriausių darbų, atrinktų iš 35 šalims atstovavusių kūrinių šiuolaikinio muzikinio teatro konkurse „Music Theatre NOW“ Švedijoje. Praėjusių metų pabaigoje opera buvo parodyta tarptautiniame Šanchajaus šiuolaikinio teatro festivalyje ACT.