Už jo – liūdnasis muziejaus eksponatas – gyvulinis vagonas, kuriuo žmonės vežti į tremtį. Dar toliau – pašto bagažo vagonas. Lietuvoje tokie vagonai nebevažinėja jau treji-ketveri metai. „Jei nepaimsime to, kas jau nenaudojama, bus supjaustyta. O šiame vagone - gana didelės erdvės, todėl čia galime padaryti edukacijos klasę“, - sakė V.Lapėnienė.
Lauko ekspozicijoje galima apžiūrėti dreziną – darbo mašiną, naudojamą, kai geležinkelyje reikia ką suremontuoti. Taip pat čia – ir manevrinė mašina, kuri, traukiniui atvažiavus į stotį ir atkabinus vagonus, juos atitraukia nuo lokomotyvų, perveda į kitą kelią ir panašiai.
Kitoje pusėje – pirmąja nepriklausomos Lietuvos geležinkelių spalva nudažytas dyzelinis sąstatas: du varikliniai ir vienas keleivinis vagonas. „1976 m. vengrai pagamino 500-ąjį dyzelį, kuris ir yra pas mus. Mes esame vienintelis muziejus buvusioje Tarybų sąjungoje, kuris turi visą suformuotą dyzelį. Turime svajonę čia padaryti teatro vagoną“, - pasakojo muziejaus direktorė.
Ekspozicijoje po rampa – muštuvas ir dešimtainės svarstyklės, kurias iš gabalėlių, parsivežtų iš Valkininkų geležinkelio stoties, restauravo patys geležinkeliečiai. Kai pavyks suremontuoti kad veiktų, greta šių eksponatų atsiras ir garo siurblys. „Buvome tokį pasistatę, bet direktorius pasakė, kad reikia užvesti. Tai vyrai dabar galvoja, kaip tą padaryti“, - kalbėjo V.Lapėnienė.
Aplankyti geležinkelių lauko ekspoziciją galima iki gruodžio. Kadangi po muziejų vedžios geležinkelių darbuotojas, lankytojai laukiami 11, 13 ir 15 valandomis.