Pirmą šio patrauklaus festivalio dieną aptemdė drama – prancūzų trupės „Cirque Plein d’Air” artistė repetuodama patyrė traumą ir vietoje scenos atsidūrė ligoninėje. Todėl palapinėje vakar neįvyko spektaklis „Gyvenimų traukinys“, nevyks jis ir likusius keturis festivalio vakarus. Tačiau prancūzai artistai nenusimena ir netgi juokauja, kad tai ženklas, jog į Lietuvą jie sugrįš.
Prancūzams ir festivalį rengiančiai "Menų spaustuvei" į pagalbą atėjo tarptautinė cirko studentų trupė „CirqueGebouw“, į Lietuvą pakviesta taip pat cirko studentės Monikos Neverauskaitės. Jie visi yra studijų draugai iš garsiosios Roterdamo menų akademijos.
Todėl tie, kas vakar vaikščiojo Maironio gatve ar specialiai ėjo į Naujojo cirko savaitgalio ir Cirko skvero atidarymą, ant pievelės su palapine matė būrį smagiai nusiteikusių žiūrovų. Jiems savo triukus rodė jauniausi žonglieriai, akrobatai, klounai. Šiuolaikiniame cirke paprastai nėra griežtų specializacijos ribų, nes šmaikštumo artistams netrūksta. Jie ir savo meistriškumo paslaptimis pasidalija su čia pat esančiais žiūrovais. Ketvirtadienį, pavyzdžui, visi norintieji, gavę po obuolį, mokėsi žongliruoti.
Kad akrobatams ir žonglieriams netrūksta sąmojo, įsitikino laimingieji, po Cirko skvero atidarymo tilpę prancūzų palapinėje, kur vėlgi viešpatavo cirko studentai iš Roterdamo. Tai buvo du neilgi pasirodymai – tarytum intriguojantis anonsas šeštadieniniam tarptautinės studentų trupės „CirqueGebouw“ spektakliui „Atvira scena“ "Menų spaustuvėje".
Penktadienį "Menų spaustuvės" kieme trupė iš Suomijos „Clunker Circus” rodo savo “Pūkuotų kauliukų cirką”, o lietuvių trupės „Ugnies ratas“ ir „Teatronas“ – cirko spektaklį „Maja“.