Kiekvienas dailininkas, dalyvaujantis tapybos plenere Marijampolėje, surado jam artimus motyvus ir savą stilistiką. Ewą Miazek (Lenkija) ir Valentiną Ajauską (Lietuva) sužavėjo cukraus fabrikas ir jo istorija, konstruktyvistiniai jo elementai, Toomas Altnurme (Estija) tą patį fabriką ir šalia jo einančią geležinkelio atšaką pavaizdavo gyvomis ekspresionistinėmis priemonėmis.
Ivanas Semiletovas (Baltarusija) ir Fiodoras Aleksandrovičius (Ukraina) buvo linkę vaizdinius išplėsti ir apibendrinti, jie Marijampolę mato ne tik kaip urbanizuotą pramoninį miestą, bet ir kaip poilsio, pramogų oazę.
Aleksandras Vozbinas (Lietuva) Marijampolėje esančias "Arvi" grupės šiuolaikines įmones įprasmina dekoratyviais spalviniais, sąskambiais.
Raimondas Savickas (Lietuva) ir Aigaras Truhinas (Latvija) romantizuoja Marijampolės senamiestį ir jos centrinę dalį. Marina Belova (Rusija) žavisi Lietuvos gamta, augalija ir realistinėmis priemonėmis vaizduoja Marijampolės parko fontaną ir kitas apylinkes. Tą patį susižavėjimą galima išvysti ir George Kharanauli (Gruzija) drobėse, tik meninė stilistika artima gruzinų naiviajai tapybai.
Dešimt dienų dailininkai iš Lietuvos ir užsienio istorinėse fabriko „Arvi cukrus“ patalpose tapė paveikslus, atspindinčius Sūduvos krašto grožį ir didybę.
„Plenero apie Suvalkijos grožį idėją "Arvi" įmonių grupės prezidentas Vidmantas Kučinskas brandino jau ilgai, o šiandienis jo rūpinimasis menu ir kūrybos žmonėmis pranoko visus lūkesčius“, – apie sprendimą susieti meną, istoriją ir verslą pasakojo R. Savickas, tapytojas, galerijos savininkas ir tarptautinio plenero organizatorius.
Vėliau paroda keliaus į Vilnių, kur bus eksponuojama "Arvi" įmonių grupės įrengiamame kultūros centre. Per parodos atidarymą sostinėje bus pristatytas ir plenero katalogas.
Parodos „Kai sirpsta vyšnios Suvalkijoje“ atidarymas - gegužės 31 d. 18 val. Meno gerbėjai parodą galės lankyti iki birželio 16 d. kasdien nuo 12 iki 18 val. „Arvi cukrus“ klube (P. Armino g. 67A, Marijampolė) cukraus fabriko patalpose, kurios buvo pastatytos praėjusio amžiaus pradžioje, tačiau nenaudojamos jau kelis dešimtmečius.