Tai bus ištraukos iš filmų „Prisimenam Moniką Mironaitę“ (rež. Juozas Matonis ir Vytautas Damaševičius), „Variacijos 100-ojo vaidmens tema“ (Rež. Vytenis Imbrasas), „Maža išpažintis“ (rež. Algirdas Araminas), „Ave, Vita“ (rež. Almantas Grikevičius), „Žaltvykslės“ (rež. Gytis Lukšas).
Teatro kritikė Audronė Girdzijauskaitė savo esė “M. Mironaitė – mažas eskizas dideliam portretui” svarstė: „Kas lieka iš aktoriaus vaidmenų? Mūsų laikais - garso ir vaizdo įrašai, filmuota medžiaga, fotografijos. Vartai senų spektaklių nuotraukas ir supranti, kad viskas - scenovaizdis, vaidmenys, atmosfera - fotografo rankose. O jeigu jis nesupranta teatro, nemėgsta jo, nesuvokia jo specifikos (t. y. kertinių šios meno rūšies akmenų), tai ir jo fotografijos tuščios, nieko nesakančios. Archyvuose saugomos šūsnys „paradinių“ portretų, „bendrų planų“, kurie neperteikia nei režisūros pobūdžio, nei spektaklio stiliaus. Monikos fotografijų taip pat šedevrais nepavadinsi. Žinoma, jos skirtingos. Ankstyvosios yra geresnės“. („Kultūros barai, 2011 Nr. 3).