„Kūrybinę komandą inicijuoti vyrišką pastatymą paskatino Viktoro Gerasimovo (sopraninas) ir Algirdo Bagdonavičiaus (kontratenoras) balsai - reto grožio ir puikių galimybių, leidžiantys pasiduoti sensacingai avantiūrai ir abi Ch. Gounod operoje „Faustas“ moterų balsams parašytas partijas atiduoti šiems operos solistams“, – teigė Baltijos kamerinio operos teatro direktorius Jonas Sakalauskas.
Operos režisierius, vienas aktyviausių jaunosios kartos atstovų Artūras Areima pirmą kartą savo talentą paleidžia į operos žanro platybes. Jis prasitarė, kad seniai norėjo prisiliesti prie Johanno Wolfgango Goethe's „Fausto“ ir šio kūrinio muzikinės versijos.
„Mūsų pasirinkta didžioji prancūzų opera statoma be choro, baleto, didelio orkestro ir visos kitos pompastikos. Vieni gal pasipiktins dėl kūrinio išdarkymo, kiti klaus, o kam viso to reikia. Mes siekiame priartinti operą prie dramos teatrui būdingos išraiškos, norime sustiprinti dramaturginę liniją, naujai pažvelgti į operos žanrą ir nebijome rizikingų interpretacijų“, – kalbėjo A. Areima.
Režisierius užsiminė, kad operoje bus kalbama apie skilusią sielą, apie tai, kas ir šiandien yra svarbu bei aktualu: dvilypumas, susidvejinimas, susiskaldžiusios asmenybės problematika ir tragedija. Rūbus spektakliui kuria Diana Kuzmickaitė, scenografiją – Berta Bocullo, vaizdo projekcijų autorius – Rimas Sakalauskas. Muzikos vadovas ir dirigentas Vytautas Lukočius.