„Po kojos operacijos praėjus pusantro mėnesio priėmiau drąsų sprendimą
šokti premjeroje. Už tai dėkoju reabilitacijos centrui „Gemma“, ypatingai-
kineziterapijos daktarui Andrejui Žardeckiui, kuris per pusantro mėnesio
pastatė mane ant koju. Taip pat, didelis ačiū šeimai bei kolegoms, kurie
mane palaikė“,- dėkingumo nesliapia O. Konošenko.
Ruošiasi bendradarbiauti su N. Juška
Viena talentingiausių Lietuvos šokėjų, nepaisant intensyvios veiklos
Lietuvoje, taip pat, yra pakviesta į Dubliną šokti spektaklyje
„Spragtukas“, kur drauge vyksta su baleto primarijumi N.Juška.
„Ateityje ketiname bendradarbiauti su Dublino ir N.Juškos baleto
mokyklomis. Planuojame surengti mainus tarp mokyklų pedagogų, taip pat,
suorganizuoti jungtinius Dublino bei Lietuvos jaunųjų baleto artistų
pasirodymus didžiojoje teatro scenoje“,- pasakoja O. Konošenko.
Kaip artimiausius planus Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre
O. Konošenko įvardija projektą „Kūrybinis impulsas“. Pasak šokėjos
pagrindinė šalies baleto trupė projekto metu turėtų rodyti ne tik
didžiuosius, pripažintus veikalus, tačiau taip pat, išlikti kūrybinga,
ieškoti savitų, unikalių meninių sprendimų, pristatyti naujus choreografų
bei geriausius trupės kūrinius. Patys šokėjai turės progą pajusti, ką
reiškia dirbti choreografais, organizuoti renginį bei visą darbo procesą.
„Be naujų kelių, naujų raiškos formų, netgi naujos kalbos paieškų baletas
būtų neįdomus menas. Nepateikdamas žiūrovams staigmenų ir iššūkių, jis
būtų miręs menas. Šis projektas svarbus ne tik mūsų žiūrovams, bet ir
baleto trupės tobulėjimui, tiems šokėjams, kurie brandžiai ir atsakingai
mąsto apie savo ateitį, kuomet jie baigs savo, kaip baleto artisto
karjerą“,- teigia O. Konošneko.
Karjeros pabaiga ir naujos galimybės
Nepaisant intensyvios kūrybinės veiklos balerina neslepia, jog ji, kaip ir
dauguma šokėjų pagalvoja ir apie baleto karjeros pabaigą, bei sunkumus ir
perspektyvas kurie laukia po to.
„Baleto artistai didžiąją savo gyvenimo dalį praleidžia profesionalioje
scenoje, demonstruodami savo galimybes, gabumus, norėdami parodyti savo
asmeninę sėkmę. Artistai ieško būdų, kaip užimti prestižines pozicijas,
kurios padidintų jų socialinį statusą, autoritetą. Dauguma noretų baigę
karjeras dirbti baleto pedagogais – choreografais, atidaryti savo baleto
mokyklas, likti dirbti kolektyve, repetitoriais“,- svarsto šokėja.
Tačiau, kaip asmeninius potencialius ateities planus O. Konošenko įvardija
nuosavos baleto mokyklos atidarymą, klasikinių pamokų teatre vedimą bei
šokio spektaklių statymą.
Paklausta ko palinkėtų mažosioms balerinoms, kurios dar tik žengia pirmus
žingsnius parketu šokėja su šypsena veide atsako: “ Sėkmės visoms
mažosioms balerinoms, linkiu kuo greičiau išmokti naujus „PA“ ir mus
džiuginti savo šokiu.“