Garsiojo „Pienocentro“ rūmuose – šmaikšti tarpukario reklama

2016 m. liepos 22 d. 22:01
Itin didelio pasisekimo sulaukusi knyga „Tarpukario Lietuvos reklama“ grįžta į savo gimtinę – Kauną. Liepos 21-ąją Laisvės al. 55 numeriu pažymėtuose Vytauto Landsbergio-Žemkalnio ir Karolio Reisono projektuotuose „Pienocentro“ rūmuose atidaryta to paties pavadinimo paroda. Joje eksponuojamus plakatus papildos interaktyvi į tarpukarį lankytojus perkelianti erdvė – laikraščio redaktoriaus kabinetas.
Daugiau nuotraukų (8)
Tarpukario spaudoje mirgėjusių reklamų albumas pristatytas 2015 m. Vilniaus knygų mugėje, pirmasis 2000 egz. leidinio tiražas jau išparduotas.
„Artėjant Lietuvos nepriklausomybės paskelbimo 100-mečiui supratau, kad tarpukario archyvai kaip įkvėpimo didžiuotis savo šalimi šaltinis turėtų būti prieinami kur kas didesniam kiekiui žmonių, nei tiems porai tūkstančių, kurie įsigijo leidinį“, – naujosios parodos idėją pristatė projekto „Tarpukario Lietuvos reklama“ iniciatorius Ramūnas Minkevičius.
Anot idėjos autoriaus ir knygos sudarytojo, reklamose užkoduota labai daug turinio, tad tai – patogi ir patraukli forma pristatyti svarbų istorinį laikotarpį. R.Minkevičius specialiai parodai, kuri eksponuojama autentiškame tarpukario Kauno modernizmo stiliaus pastate, subūrė naują, atskiro pristatymo reikalaujančią komandą.
Parodos meno vadovu sutiko būti gatvės menininkas Timotiejus Norvila, jau keleri metai garsėjantis savo išradingais, interaktyviais darbais Kaune ir už jo ribų.
Laikraščio redaktoriaus kabineto interjero kuratorius – Vilniaus dailės akademijos Kauno fakulteto Architektūros katedros lektorius, architektūros studijos „Giedraitis & architektai“ įkūrėjas Rimantas Giedraitis.
Parodos plakatą kūrė vienas gabiausių naujosios kartos iliustratorių Karolis Strautniekas. Jo darbai puošia tokius leidinius kaip „New York Times“, „Washington Post“, „The Independent“, „El País“ ir kt., menininkas yra dirbęs su „Audi“, „Adobe“, „Air France“, „Mini Cooper“, „Siemens“ ir kitais tarptautiniais prekių ženklais.
„Ypač malonu, kad projekte potencialą ir prasmę įžvelgė Kauno miesto savivaldybė, patalpas į UNESCO paveldo sąrašą pretenduojančiuose „Pienocentro“ rūmuose suteikė Kauno technologijos universitetas, idėja patikėjo Kultūros taryba, parėmė ir tarpukariui neabejinga įmonė „Volfas Engelman“, – kviesdamas į nemokamos iki rugpjūčio 18 d. veiksiančią parodą minėjo R.Minkevičius.
Verta prisiminti, kad prie projekto „Tarpukario Lietuvos reklama“ sėkmės ypač prisidėjo išskirtinis knygos dizainas, sukurtas reklamos agentūroje „New!“. Kūrybininkų sprendimai sužavėjo ne tik knygos skaitytojus, bet ir dizaino bei leidybos profesionalus.
Reklamos festivalyje „Adrenalinas“ leidinys laimėjo pirmąją vietą dizaino sprendimų kategorijoje, Kultūros ministerijos paskelbtame knygos meno konkurse – gražiausios 2015 m. knygos apdovanojimą „Mokslinės dalykinės knygos“ kategorijoje, 2016 m. vykusiame „Baltic Book Art Competition“ konkurse „Tarpukario Lieuvos reklama“ buvo pripažinta gražiausia lietuviška knyga.
Paroda „Tarpukario Lietuvos reklama“ Kauno „Pienocentre“ nuo liepos 21 d. iki rugpjūčio 18 d. Paroda nemokama.
KultūraMenasReklama
Rodyti daugiau žymių

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.