Tekstilininkė mato save kaip mažą visatos dalelę ir tarsi ieško savo atspindžio augaluose, kraštovaizdyje, pirmapradėje gamtoje. Jos meno objektai – savotiški žmogaus ir augalo hibridai, liudijantys jų bendrystę ir panašumą.
Parodoje menininkė pristato naujausias tekstilines skulptūras iš ciklo „Pojūčių medžiai“ (2021–2022) ir jas papildančius kaleidoskopinius miško atspaudus ant audinio, kurie lyg gyvybe alsuojančios miško paklotės sujungia „Pojūčių medžius“ ir kitas skulptūras į vieną visumą.
„Skulptūros kinta lyg gyvos būtybės, kaip žmonės, augalai, kaip visa kūrinija. Minkštosios skulptūros technologija leidžia juos perkurti ir keisti kūrinių skleidžiamą nuotaiką“, – aiškino autorė.
Vaikščiodama miško takais ši menininkė nepaliauja žavėtis gamtos kitimu skirtingais metų laikais. Širdžiai apsalus nuo gamtos grožio, įspūdį užfiksuoja telefonu. Šalia skulptūrų parodoje eksponuojami skaitmeniniai atspaudai sukurti iš tokių nuotraukų.
Kiekviename darbe yra viena pasikartojanti nuotrauka, kuri kaip detalė atsispindi kaleidoskopo veidrodžiuose: kaip augalo žiedas sukasi ratu sukurdamas ritmą ir harmoniją, taip sudėliotas vaizdas audinyje galėtų plėstis ir tęstis iki begalybės, kaip sutartinės posmas.
J. Kazakevičiūtė gimė Druskininkuose, ten pat gyvena ir dirba. 2000 m. ji baigė tekstilės specialybę Vilniaus dailės akademijoje. 2002 m. įgijo menų magistro laipsnį. Menininkės objektai, minkštosios skulptūros ir instaliacijos pristatomos ne tik Lietuvoje.
Ji eksponavo savo meną tarptautinėje „Nord ART“ parodoje Budelsdorfe (Vokietija) ir tarptautinėje Kauno bienalėje „Gyvas požiūris“, tarptautinėje parodoje „Miniartextil“ Kome ir Venecijoje (Italija) bei 3-ioje Europos tekstilės ir taikomojo meno trienalėje „Tradicijos ir Inovacijos“ Rygos dekoratyviojo meno ir dizaino muziejuje, „Miniartextil à Montrouge“ Paryžiuje (Prancūzija).