Šių metų lapkričio 27 d. startuojantis Fotografijos savaitgalis sukvietė per trisdešimt šalies fotomenininkų pristatyti autorinių analoginių ir skaitmeninių atspaudų bei fotografijų knygų su galimybe juos įsigyti. Bus pristatytos ir kitų autorių fotografijų knygos.
Dalyviai: Virgilijus Augulis-Usinavičius, Arūnas Baltėnas, Violeta Bubelytė, Dovilė Dagienė, Ramūnas Danisevičius, Rimantas Dichavičius, Inga Dinga, Agnė Jonkutė, Tadas Kazakevičius, Daiva Kairevičiūtė, Liucija Karalienė, Gintas Kavoliūnas, Arūnas Kulikauskas, Dainius Labutis, Alvydas Lukys, Aleksandras Macijauskas, Paulius Makauskas, Ignas Maldžiūnas, Dmitrijus Matvejevas, Raimondas Paknys, Emilija Petrauskienė, Romualdas Požerskis, Monika Požerskytė-Kalvelė, Gediminas Pranckūnas, Andrius Repšys, Greta Skaraitienė, Vygintas Skaraitis, Rita Stankevičiūtė, Jonas Staselis, Antanas Sutkus, Remigijus Treigys, Gintautas Trimakas, Justina Tulaitė, Artūras Valiauga, Andrej Vasilenko, Paulius Zavadskis, Saulius Žiūra (sąrašas tikslinamas).
Fotografijos savaitgalis burs bei turtins susidomėjusią auditoriją lydinčiais pokalbiais:
11 val. kultūrinio tyrimo pristatymas „Vieta ir laikas: Naujoji Vilnia“: Dovilė Dagienė, Tadas Kazakevičius, veda Zigmas Pakštaitis.
13 val. pokalbis „Skaitmeninė ir analoginė spauda: seserys ar konkurentės?“: Andrius Repšys, Gintas Kavoliūnas, veda Jonas Staselis.
15 val. diskusija: „Fotografijų kolekcionavimas: realybė ir prasmė“: Simona Makselienė, Margarita Matulytė, veda Zigmas Pakštaitis.
17 val. archyvo aktualizavimas: Rimantas Dichavičius apie naujausią fotografijų knygą „Paminklas paminklui“.
#fotografijoskultūra
Gausi lietuviškos fotografijos kultūra, Lietuvos fotografijos mokykla, klasikinė lemiamo momento fotografija, transformuojančios šiuolaikinio meno patirtys, formos ir turinio dichotomijos įtampos, riba tarp meno ir medijos bei vizualinių užrašų, turtinantis kultūriškai ir vertybiškai fotografijų kolekcionavimo potencialas atveria spalvingą ir įtraukų fotografijos pasaulį.
#fotografijoskultūra
Gausi lietuviškos fotografijos kultūra, Lietuvos fotografijos mokykla, klasikinė lemiamo momento fotografija, transformuojančios šiuolaikinio meno patirtys, formos ir turinio dichotomijos įtampos, riba tarp meno ir medijos bei vizualinių užrašų, turtinantis kultūriškai ir vertybiškai fotografijų kolekcionavimo potencialas atveria spalvingą ir įtraukų fotografijos pasaulį.
Istorinė perspektyva fotografijoje ir šiandien išlieka aktuali – fotografuojame norėdami prisiminti, kokį vaizdinį žmonės, santykiai, objektai ar įvykiai atvėrė arba apie ką įkvėpė permąstyti.
Fotografijoje glūdi ir platesnės kultūrinės žiūros perspektyvos – tai būdas išsamiai artikuliuoti vyksmą, susijusį su jausmo sandara.
Greitėjančiame ir fragmentuotame virtualiame pasaulyje meninių fotografijų atspaudai, užfiksuojantys ir atskleidžiantis tik fiziniam fotografijos spaudiniui būdingus kontekstus bei idėjas, tampa svarbesni nei bet kada anksčiau.
#naujapradžia
#naujapradžia
Kelis metus sklandančios idėjos apie fotografijos meno pardavimo platformą įgalino šio bendruomeninio renginio iniciatorius užsibrėžti siekį – plėsti fotografijų atspaudus kolekcionuojančiųjų ratą Lietuvoje, kalbėti apie fotografijos kultūrą ir kultūrines kolekcijų prasmes, kuriose gali persipinti ir istorinė, ir meninė, ir asmenybinė dimensijos bei galimybė atrasti autentišką regos filosofiją arba ugdyti filosofinę regą per fotografinius vaizdinius.
Ar pažįsti, kas kolekcionuoja fotografijas? Ateik ir pamatyk arba įsigyk.
Ar pažįsti, kas kolekcionuoja fotografijas? Ateik ir pamatyk arba įsigyk.