Per beveik keturis kūrybinio darbo dešimtmečius kuriančios B.Purlienės keramika puošė viešąsias erdves. Tai – Kauno geležinkelio stoties restorano pano, kurį sudarė 1000 keraminių plytelių su miesto architektūra (dydis 48 m²).
Kauno sporto halės valgyklai ji sukūrė keraminį pano „Deglas“, Jonavos kultūros namams – pano „Muzika“, Šventosios poilsio namams – „Auksinės kopos“, Zarasų rajone K.Būgos memorialiniam muziejui – keramikos darbą „Ąžuolas“.
Didelė dalis jos parodinių darbų saugoma Kauno keramikos muziejaus fonduose.
Giedros galerijoje eksponuojamoje parodoje galima apžiūrėti įvairiomis technikomis atliktus keramikos kūrinius, puošiančius interjerus. Tarp eksponatų – ir 1966 m. sukurtas pirmasis B.Purlienės kūrybinis darbas, kuris buvo eksponuotas Kauno M.K.Čiurlionio muziejuje, ir 2002 m. sukurta vaza, kurios dugnas atkartoja penkerių metų anūko Martyno pėdą.
G.Purlytė, kurios vardu pavadinta galerija, savo kūrybą skirsto į kelias kryptis. Tai – menas namams arba iliustratyvi tapyba, prasidėjusi Dailės akademijos studijų suole. Būdama studentė ji kūrė iliustracijas vaikų leidiniams ir mažųjų skaitytojų knygelėms. Naujausia jos iliustruota knyga – Kerry Keyso „Peliukas ir Liuka“ (Rašytojų sąjungos leidykla, 2018 m.).
Ryškiomis ir nuotaikingomis tapytojos drobėmis puošiami interjerai. Lygindama šią kūrybos kryptį su muzika, G.Purlytė ją priskiria dainuojamosios poezijos žanrui. Gamtos įkvėpta tapyba, primenanti liaudies dainas, radosi pleneruose. Persikėlusi į Molėtų rajoną prie Glasmyno ežero, menininkė į drobes perkelia vietinių apylinių kompozicijas, spalvas ir atspalvius.
Trečioji menininkės kūrybos sritis – abstrakti tapyba, ją lydi nuo studijų Dailės akademijoje.
„Čia svarbi spalva, šviesa, kompozicija, emocija, – pasakojo G.Purlytė. – Spalviniai sprendimai ir deriniai – atskiras svarbus uždavinys. Spalvos tarpusavyje kalbasi, šnabždasi, retsykiais ir garsiai šūkteli. Pasineriu į spalvų pasaulį ir jis mane neša tarsi klasikinė muzika – be žodžių, be įvardinimų.
Manau, kad, nepaisant skirtingų stilistikų, visos šios trys kryptys turi bendrų bruožų. Manyje telpa ir vaikystės, naivumo ilgesys, ir gamtos romantika, ir tyli meditatyvinė kontempliacija stebint savo ir kito žmogaus sielos spalvą“, – kalbėjo dailininkė.
B.Purlienės ir G.Purlytės kūriniai eksponuojami ne tik jaukioje ekspozicinėje salėje, bet ir gamtoje, tvenkinio ir medžių apsuptyje. Natūralus paukščių čiulbėjimas – geriausias muzikinis fonas. Patys kūriniai tarsi kuria atskirą santykį su gamta ir žiūrovu.
Giedros galerijos įkūrėja G. Purlytė tikisi, kad ši gamtos prieglobstyje atidaryta galerija pritrauks ramybės, gamtos ir autentiškos kūrybos ieškančius meno mylėtojus.
Galerijos atidarymo iškilmes vedė galerijos AP įkūrėja, meno degustacijų sumanytoja Vilma Jankienė.