Joje menininkė iš jaunosios kartos perspektyvos žvelgia į daugialypę kultūrinę Ezopo kalbos reikšmę, susieja ją su skirtingų kartų ryšiais, adaptavimosi, komunikacijos ir įtampos įveikos formomis, sakoma pranešime.
Įgyvendindama parodos sumanymą, R. Junevičiūtė pakvietė bendradarbiauti architektą Justiną Dūdėną, dizainerę Gailę Pranckūnaitę, menininkę Anastasiją Sosunovą ir choreografę Grėtę Šmitaitę, kurie, atliepdami autorės idėją, pasiūlė ekspozicijos erdvinį ir grafinį modelį bei literatūrinius tekstus, susijungiančius į daugiaplanę visumą su parodoje pristatomu R. Junevičiūtės videofilmu „Stendalio sindromas“ (2020).
Parodos architektūra sumanyta kaip erdvinis Ezopo kalbos modelis. Kartu tai ir įsivaizduojama minties struktūra, kuria remdamasi menininkė klausia, ar dar funkcionuoja mąstymo ir derybų modeliai bei bendravimo kodai, susiformavę autoritarinio režimo aplinkoje? Kaip nūdienos kolektyve vyksta žinių cirkuliacija ir mokymosi procesai bei kaip paveldėti modeliai veikia dabarties iššūkius.
R. Junevičiūtė 2018 m. baigė skulptūros specialybės magistro studijas Vilniaus dailės akademijoje. Šiuo metu ji toliau tobulinasi Amsterdamo teatro ir šokio akademijoje.
Paroda Nacionalinėje dailės galerijoje veiks iki birželio 28 d.