Būtent su šiuo kūriniu – instaliacija „Rožėm klotas kelias“ – menininkė dalyvavo paslaptingojo gatvės menininko Banksy organizuotoje parodoje „Dismaland“ (2015 m.). Simboliškai sukuriant priešingybę pramogų parkui „Disneyland“, tąkart menininkų pastangomis apleistas vandens pramogų parkas buvo pripildytas meno kūrinių, primenančių šiuolaikinės visuomenės problemas.
„Kai tuomet gavau kvietimą dalyvauti Banksy kuruojamoje parodoje, jį ištryniau manydama, kad tai „spamas“. Galiausiai įsitraukiau į susirašinėjimus ir gavau nurodymus laikyti šį projektą paslaptyje, iki jis bus atidarytas.Tuomet juokavau, kad tai man neaktualu, nes niekas netiki, jog dirbu su Banksy“, – prisiminė S.Inčirauskaitė-Kriaunevičienė.
Ji pridūrė, kad kūrinio pavadinimas „Rožėm klotas kelias“ turėtų būti skaitomas tiesiogiai, atmetant pozityvią posakio prasmę, ir yra nuoroda į greičio svaigulį bei gėlių vainikus pakelėse, paliekamus žuvusiems greičio mėgėjams atminti.
„Manau, kad kūrinys ir toliau nepraranda aktualumo, taigi MO muziejus sprendimas jį eksponuoti yra labai taiklus. Sunku patikėti, kad ne taip seniai dabar jau gana egzotiškai atrodantis „Volkswagen Golf 2“ juodas automobilis buvo vienas populiariausių tarp tuometinių „gatvės erelių“. Su visais kietumo įrodymais: „niauktais“ langais, išskirtiniais numeriais“, – teigė menininkė.
MO muziejaus direktorė Milda Ivanauskienė pasakojo, kad, „įtraukdami šią instaliaciją į spalio 5 dieną atidaromą parodą „Rūšių atsiradimas, 90-ųjų DNR“, norime pažadinti ir atsiminimus – iš reakcijų vos pastačius automobilį matyti, kad tai paveikus kūrinys, ir pakviesti pagalvoti, ar mes, kaip visuomenė, paaugome. Turiu omenyje ir atsakingumą keliuose, ir automobilių fetišą.“
Dar viena instaliacijos dalis – „Turbo“ kramtomosios gumos, itin madingos dešimtajame dešimtmetyje, lipdukai ant MO muziejaus durų – galbūt primins vaikystės kolekcijas ir svajones.
Daugiau dešimtojo dešimtmečio istorijų – parodos „Rūšių atsiradimas. 90-ųjų DNR“ atidarymo festivalyje-„MOratone“.
S.Inčirauskaitė-Kriaunevičienė garsėja metalo siuvinėjimo technika. Kritikuodama populiariąją kultūrą, kūrėja savo darbams pasirenka dažniausius rankdarbių žurnaluose randamus raštus. Tradicinio pobūdžio siuvinėjimai netradicinėje aplinkoje – gėlių raštai ant metalo – sukuria įdomų ir netikėtą kontrastą.